Monday 29 December 2008

More from the ush.net message-board.

Re: A crazy person emails the queen
by johncons on Mon Dec 29, 2008 9:08 pm

If the Brits and Yanks are working for the Jews and messing with the Norse using mob and mafia?

If anyone cares?

I don't know, the Norweigans are obviously to stupid to understand what's going on.

At least I can't get my rights anywhere.

But that's just how it is I guess, it's nothing I can do with that.

If anyone cares, I don't know.

Why did they start writing about me in this thread? You would have to ask them.

I'm not only a person who has been working in food shop management and studied computing etc., I'm also a soldier in the Norwegian home-defence.

So I'm a Nato-soldier, I think I have to say, since the Home Defence is part of the army I think.

So I'm a Nato-soldier from an ally of the USA and of the UK.

Still US and UK police/governement/mob/mafia are f*cking with me.

There's obvously some bullshit going on.

Of course the Brits and the Yanks don't care about a Norse, you all want to get to use the Nordic women as whores when they go to your countries, so you'll fuck with any Norse you have the chance to fuck with.

Thats how it is, isnt it, except that people in Norway think that the Brits and the Yanks are fine, they dont understand whats going on.

Thats how it is I reackon.

Sincerely,

Erik Ribsskog


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&p=2914842#p2914842

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).