Wednesday 31 December 2008

StatCounter: Noen søker på 'arne mogan olsen drikker og drikker', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&q=arne%20morgan%20olsen%20drikker%20og%20drikker&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=&aq=f&oq=

PS.

Det er de her folka som har sitti på Fornebu med en Mac og søkt på Google, på ting de vet at jeg vil få inn på tracking-cookie programmet som er på bloggen.

Jeg vet ikke helt hvorfor dem driver med det.

Men det virker som at det må være jobben dems eller noe.

Men men.

Men det er også mulig å sende e-post til eribsskog@gmail.com, istedet for å søke på navnet til f.eks. faren min, på Google, og dermed vite at jeg vil få det opp på tracking-cookie programmet.

Så hilser de godt nyttår fra alle på StatCounter.

Jeg vet ikke om de da tror at jeg faktisk tror at de er inne i StatCounter-programmet.

Jeg skjønner ikke helt opplegget dems.

Men, jeg bruker noen ganger det som blir søkt på, på Google, for å forklare om ting som har skjedd, fordi at disse søkene, de trigger noen ganger ting fra hukommelsen, som jeg da tenker at jeg kan skrive om på bloggen, siden jeg skriver om alt mulig, siden det er noe tull som foregår i Norge siden jeg ikke får rettighetene mine, og familien min, som jeg ikke er så nære fra før, driver også å tuller med meg.

Her søkes det på at faren min drikker og drikker.

Vel, han drikker når han kjører, og drikker vel når han jobber, og drikker vel når han spiser og ser på TV og prater.

Men at han drikker når han drikker.

Tja.

Han gjør vel kanskje det og.

Men men.

Men han er ganske herda, etter å ha drikki hver dag i 30-40 år, så jeg tror ikke folk flest alltid kunne se på han at han hadde drukket da.

Det gikk mest i øl, og Haldis har bodd i Danmark, og er vant til å skjenke øl.

En gang skjenka hun øl til meg en kveld, i Drammen, rundt 1990, og da skjenka hun sånn, at hun skjenka før glasset ble tomt, så man mista oversikten over hvor mye man drakk.

Og det sa farmora mi en gang også, at Haldis skjenka sånn.

Så om det var noe hu hadde med fra da hu bodde i Danmark.

Hu stekte også knakkpølser, sånn at dem svømte i fett, antagelig smør da.

Så dem var ganske danske nesten, med at dem drakk hele tida, og var også frigjorte når det gjaldt sex og sånn, tror jeg.

Det var vel ikke en eneste ferie vi var på, som dem ikke holdt på i mange timer på hotellrommet.

Men det nytta ikke å ha prate med dem om sånne ting, dem gjorde som dem ville, og vrei seg unna samtaler om sånt.

Men men.

Så man bare ignorerte dem stort sett.

Så sånn var det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Så Haldis oppfører seg som om hun har jobba på noe dansk vertshus, vil jeg si.

Kanskje hun har vært noe mafia-hore, eller noe, i Danmark på 60 og 70-tallet?

Hvem vet.

Jeg tror det var han danske ektemannen hennes, som heiv henne ut av vinduet sånn at hu blei lam i den ene armen en gang.

Så at hun kan ha omgåtts noe folk som ikke var så sunne i hue, det tror jeg nok.

Sannsynligvis noe mafia-folk, vil jeg tro.

At det er der hun har disse pubvertinne-vanene sine fra.

Noe sånt.

Så sånn er det.

Antagelig noe Illuminati-hore, tror jeg at Haldis må ha vært i Danmark.

Kanskje det er derfor at hun er så kåt at faren min må sleike fitta hennes i timesvis, sånn som det var, da Christell ferska dem på hotellet i Køge, og de lå med døra til hotellrommet åpent, da vi var der, i forbindelse med bryllupet til Viggo og Gretha, på midten av 80-tallet.

Og sønnen til Haldis, med mørkt hår, Jan.

Jan Snoghøj.

Han virker som å være noe Illuminati-medlem, for meg.

Så om Haldis og muligens Christell er noe Illuminati-horer.

Og at eks-mannen til Haldis fra Danmark og Jan, er noe Illuminati-medlemer.

Og at den eldste sønnen til Haldis, Viggo, er noe Illuminati-offer nå, siden han da ikke har mørkt hår, men lyst hår.

Noe sånt.

Så sånn er nok det.

PS 3.

Og Haldis skulle alltid ha det så varmt i huset dems, i Havnehagen.

Gjerne over 30 grader, vil jeg tro.

Det var ihvertfall som en badstu der nede, de ganske få gangene jeg var der, og så på TV osv.

Og om sommeren, så la Haldis seg oppå sølvpapir, aluminiumsfolie, på verandaen nede hos Haldis.

Sånn at hun ble ekstra brun og varm da.

Hun lå å steika seg i sola mest mulig om sommeren.

Kanskje det var fordi hun var så kåt, av å ha vært hore i Danmark, sånn at hvis hun hadde det varmt, så klarte hun å beholde kontrollen da.

Mens hvis hun dro på hotellrom, særlig i Danmark kanskje, så var det ikke så varmt der, så da måtte faren min trå til i flere timer osv., for å roe ned Haldis da.

Noe sånt.

Så sånn var nok det.

PS 4.

Haldis reagerte nok også litt på meg, da jeg var barn, mener jeg å skjønne, når jeg tenker etter nå.

Så hun er nok litt mer eller mindre pervers.

For jeg huska, da jeg og Christell og Annika Horten.

Vi satt på med Haldis til jobben hennes, på CC, eller om det var etter at hun hadde begynt på Cubus, i Drammen.

Noe sånt.

Og da satt jeg og pelte meg i nesa.

I bilen på vei tilbake til Bergeråsen.

For ingen av dem prata med meg så mye.

Men da begynte hun Annika å kjefte da, at jeg ikke skulle pelle meg i nesa.

Så begynte jeg å sende noen meldinger tilbake til henne, for det var jo ikke hennes bil, eller familie, eller noe.

Så jeg lo litt av henne og spurte hvor hun pellte seg i nesa.

Og da begynte Haldis å stønne omtrent, foran der.

Hun hørte på at vi prata da.

Så hva den stønninga til Haldis var om.

Kanskje hun ble så kåt av å være hore i Danmark, at hun reagerte på meg til og med, enda jeg bare var guttunge.

Hvem vet, det kunne nesten virke sånn.

Så sånn var det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).