Sunday 28 December 2008

More from the ush.net message-board.

Re: A crazy person emails the queen
by johncons on Sun Dec 28, 2008 9:29 pm

Kieran-M wrote:
johncons wrote:
Kieran-M wrote:
can someone explain IN BASIC WORDS what this topic is all about?


I've overheard in Norway that I'm being followed by 'the mafia'.

And I'm trying to get the police to tell me what this means, and who they are.

But the Government wont tell me anything, even if I think I have the right to know what's going on.

So I'm trying to make a lot of fuzz, to try to make people aware of that I'm being messed with by the Government, and that they
are keeping things secret from the public.

Erik Ribsskog


Woah dude!


Ill be honest



YOUR FUCKED!


Yeah,

I've been spending my four last Christmases alone, since noone wants to tell me anything.

So I don't know how to go on with my life.

So I'm beginning to understand that there probably is some 'heavy shit' that's going on.

We'll see what happens.

Erik Ribsskog


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&p=2914415#p2914415

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).