Friday 19 December 2008

Mer fra Hip-hop forumet. (In Norwegian).

Today, 11:58
johncons
Member Join Date: Aug 2008
Posts: 82


Quote:Originally Posted by massefin
ordet på gatene er at du var en eksepsjonelt dårlig låseansvarlig på rimi bjørndal, johncons! det er derfor mafiaen skal ta deg. rimihagen fikk nok av deg og slurvet ditt!

Hei,

er det fakta at folk prater om sånt her, og hvem er den her 'mafian'.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

#1231
Today, 12:02
johncons
Member Join Date: Aug 2008
Posts: 82


Quote:Originally Posted by Jørn Jeezy
Da jeg jobbet som hovedstempelsfunksjonær ved

Statens Biltilsyn i Oslo, hørte jeg snakk om en Erik Ribsskog.

Det jeg hørte var av en karakter hvor jeg frykter
jeg hadde mistet mer enn jobben om det hadde lekket ut.

Det var nemlig en dresskledd mann
som hevdet å være fra Stortinget
som var der og ville prate med min sjef, David Sørensen

den dag idag
er
den filialen lagt, ned så jeg tør smått å
fortelle om episoden

for å vise mine nærmeste hvor svartlagt samfunnet
er for mannen
i gata

og hva staten
egentlig gjør

men noen ganger
ønsker jeg

at jeg
ikke overhørte dem

Mvh

Jørn Jeezeem

Hei,

hva var det du hørte om meg sa du?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

#1232
Today, 12:09
johncons
Member Join Date: Aug 2008
Posts: 82


Quote:Originally Posted by kjellegutn
Bruker vi litt vidt definisjon på begrepet "litt" i dag, eller?

Om Bertelsmann/Microsoft-saken, det er mulig.

Men jeg prøver å 'Whistleblowe' om problemene der, så da prøver jeg å stå på litt, og prøver å forklare folk, om hva som foregikk der, om at norske damer ble gjort til noe horer av noe 'mob' eller Illuminati, mens de jobba som 'slaver', (med ulovlige ledelsesmetoder og mobbing fra ledere), og aktiverte Windows og Office etc., på vegne av Microsoft.

Som det virka som for meg.

Microsoft er jo et av verdens største firma, og Bertelsmann er verdens største forlegger-firma, så at disse firmaene skal drive så uprofesjonelt, det er helt skandaløst, vil jeg si.

Så jeg prøver å få folk til å se hva som foregår.

Det virka også som at hu norske dama som døde i London, i påsken, var det vel, at hun også var noe hore, så det er nok sånn at nordiske/norske damer som drar til utlandet, nok i noen eller stor grad blir trafikert.

I Norge forbinder vi traficing med Øst-Europeiske damer osv., men også norske damer og andre nordiske damer, fine og pene, blir trafikert til utlandet for å brukes som Illuminati-horer, virker det som.

Så her er det cover-up fra alt som heter myndigheter og media, synes jeg det virker som, så jeg prøver å 'whistleblowe' litt da, varsle, som det heter i personalhåndbøkene osv., i de engelsktalende landene.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


#1234
Today, 12:13
johncons
Member Join Date: Aug 2008
Posts: 82


Quote:Originally Posted by demented
Johncons, du skakke lese den nye boka "Norsk Mafia"? Den må jo faen meg være midt i blinken for deg, så kan du finne ut hvem som EGENTLIG vil ta deg? Er det Rimi-Hagen, eller er det den norske stat?

FØLG MED I NESTE EPISODE!

Hei,

hva mener du med å følge med i neste episode?

Er det noe bok, eller er det bare tull?

Det heter vel ikke episoder i bøker, hehe.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=655223&posted=1#post655223

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).