Wednesday 24 December 2008

E-post til Justisdepartementet. Klage på at politiet ikke forteller meg hva som foregår, etter at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.







Google Mail - Til Seniorrådgiver Nina Tangen Asplin. Ref.: 200807264 NTA





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Til Seniorrådgiver Nina Tangen Asplin. Ref.: 200807264 NTA




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Wed, Dec 24, 2008 at 8:01 PM









To:

postmottak@jd.dep.no













Hei,





jeg viser til Deres brev av 2. desember, hvor det vises til


forvaltningsloven osv.





Men jeg vet ikke om dere har all bakgrunnsinformasjonen, for hva som


har foregått,


så jeg tar denne saken fra scratch i denne e-posten.





Det er at jeg i desember 2003, overhørte fra kunder, kolleger og


ungdommer på bussen


opp til Rimi Bjørndal hvor jeg jobbet som låseansvarlig ved siden av


en annen jobb


som låseansvarlig, på Rimi Langhus, og studier, på HiO


ingeniørutdanningen, heltid.





Da overhørte jeg at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.





Men det er det jo ikke noe om i nyhetene, at det er noe 'mafian' i


Norge, så jeg skjønte


at pressen og politiet ikke gjorde jobben sin her.





Og jeg er en vanlig kar, som aldri har vært kriminell, så mafia for


meg, er noe som er i


USA og Italia, og jeg har ikke noe kjennskap til mafia i Norge, eller


hvorfor de skulle


være etter meg.





Men jeg stolte ikke på politiet av nevnte grunn, at de ikke har


fortalt folk om at det


er mafia i Norge, som jeg skjønte fra folka på Bjørndal at det var, på


det jeg overhørte


dem prata om.





Så jeg dro til utlandet, men fikk problemer med lånekassa osv., og dro


tilbake til


Norge noen måneder, i 2005, på gården til dama til onkelen min, på


Løvås, i Kvelde,


i Larvik.





Derfra ble jeg jaget, på 35. årsdagen min, 25. juli 2005, av noen som


jeg overhørte


skulle skyte meg i hue eller andre steder, overhørte jeg.





Og da dro jeg til Liverpool, via Kristiansand og Hirtshals bl.a.





Og her er jeg ennå.





Jeg ringte politiet i Oslo fra Schipol flyplass, 2-3 dager etter at


jeg dro fra Norge.





Men de bare la på.





Da jeg kom til Liverpool, på lørdagen den uka, så var det om kvelden,


så jeg tok


drosje til et bed and breakfast hotell.





Men på søndagen, så ringte jeg Kripos, (siden politiet i Oslo bare la på).





Og jeg pratet med Kripos i nærmere en time.





Men seinere så sier Kripos at de ikke har noe med saker fra enkeltpersoner.





Men hvorfor skulle de snakke med meg så lenge da?





Hvorfor henviste dem meg ikke bare videre?





Og jeg ringte Kripos noen uker seinere og, når jeg hadde fått meg engelsk mobil,


og da sa en som kallte seg 'sjefen for organisert kriminaltiet', at


han skulle få en


etterforsker til å ringe meg.





Men ingen ringte.





Og jeg har nå, etter at jeg fikk fasttelefon, pc og bredbåndlinje i


England, for jeg har


jobbet det meste av tiden etter 2005, og jobbet litt overtid så jeg


fikk kjøpt meg pc


osv.





Men familien min i Norge, Martin Ribsskog osv., de nekter å sende meg klærna


mine og vitnemål og viktige papirer, som lå i kofferten min på gården


i Løvås, da


jeg ble jaget derfra.





Men men.





Så jeg har klaget til Spesialenheten på Kripos, og det var dette,


(mm.),  jeg trengte advokat for,


å ta dette videre, siden Spesialenheten avslo klagen.





Men ingen har fortalt meg noe om hva som foregår, i det hele tatt,


siden dette startet,


i 2003, med at jeg overhørte på Rimi Bjørndal, at jeg var forfulgt av


noe 'mafian'.





Så kanskje det er mest hensiktsmessig å ta det derfra, for å være sikker på at


vi er på bølgelengde.





For det skal vel være åpenhet om slikt i et demokrati som Norge, og det er vel


politiets oppgave å fortelle folk om hva som foregår innen organisert


kriminalitet/


mafia osv.?





Så jeg er kanskje dum hvis jeg forventer meg at jeg skal få


rettighetene mine, og


at politiet skal fortelle meg hva som foregår?





Men det er vel slik det er ment å fungere, er det ikke det, at


politiet skal informere


folk om hva som foregår?





Så jeg vil jeg gjerne klage på at jeg ikke blir informert av politiet


om hva som foregår,


og jeg vil at dere gjerne ordner opp i dette, slik at jeg får vite hva


som foregår.





Med hilsen





Erik Ribsskog















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).