Tuesday 23 December 2008

Var det rart at jeg fikk problemer med danske Microsoft-samtaler da jeg jobbet på Arvato? (In Norwegian).

i have set the norske one here in december. because we har norske chanel in Denmark. and i think its okay:-) its just you miss alot of jokes we have in the danske one. fordi in Danmark we har alot of acents and the benny is from copenhagen hvor they snak alittle funny. and then we har jylland and there is so manny acents. and thats so funny fordi benny dont forstå the jyske dialekt all the time. and there is so manny jokes there! som you dont har in norsk:-)and thats a skam:-(

http://uk.youtube.com/watch?v=Y5OLWjt5B10&feature=related

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).