Sunday 21 December 2008

Vi er litt slemme mot jødene, jeg og en kar som kommenterer på bloggen. Vi lurer på om jødene står bak en del faenskap i Norge og resten av verden.

johncons said...
Hei,

du mener vel da at Kristin Halvorsen og Siv Jensen, spiller på lag med en jødisk agenda?

(At de støtter en jødisk verdenskonspirasjon/verdensherredømme).

Men du mener vel ikke at de er jødiske religiøst sett?

(Bare for å prøve å få dette klart).

Jeg tror også at månelandingen kan ha vært et plott.

Hvorfor sluttet de plutselig å sende folk til månen f.eks.

Jeg tror også at atombomben er et plott.

Og også 11. september, som jo er ganske vanlig å mistenke.

Og også 2. verdenskrig.

Jeg skal se om jeg finner linker til ting jeg har skrevet om dette.

Jeg tror også at det kan være en krig mot de nordiske folka og mot afro-amerikanske folk, at de har Hams forbannelse, og blir tullet med av offentlig forvaltning og andre som er styrt skjult av frimureri og Illuminati osv., sånn at vanlige folk, (som ikke er jøder f.eks.), ikke får rettighetene som de i teorien skulle hatt.

Så jeg er i store trekk enig med deg, i det du skriver ovenfor, vil jeg si.

Jeg skal se om jeg finner noen lenker.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er om atombomben:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Atombomben%20eksisterer%20ikke.

Her er om 2. verdenskrig:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/2.%20verdenskrig


http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/her-er-om-at-siv-jensen-var-p.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).