Monday 22 December 2008

Jeg sendte e-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus om at de må slutte med de der Quisling greiene sine. (In Norwegian).







Google Mail - Klage på manglende hjelp fra fylkesmannen.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Klage på manglende hjelp fra fylkesmannen.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Tue, Dec 23, 2008 at 5:02 AM









To:

postmottak@fmoa.no













Hei,





jeg bor i England og har søkt flere ganger om hjelp til advokat, fra


dere, med etterfølgende avslag,


med varierende, uklar begrunnelse.





Nå fikk jeg høre her i England idag, at politiet her, for ca. tre år


siden, drev å bygget en sak mot meg.





At de prøvde å finne bevis mot meg.





Enda jeg ikke har gjort noe galt.





Så her kommer ønsket konsekvens først, at jeg blir spionert på, av


politiet, fordi de ønsker å få noe


på meg, så jeg er et mål for politet.





Og jeg har også merka det, at når jeg kontakter advokat-kontor i


England, for å få støtte, 'legal aid', i


forbindelse med arbeidssaken jeg har mot Bertelsmann/Microsoft. (Se


tidligere e-poster).





Så har det vært sånn, at etter en tid, så advokatene begynt å 'tulle' med meg.





Så om da disse i politiet og Forsvardepartementet(!) i England,





( http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/12/strange-stuff-police.html )





kontakter advokatene, og får disse til å tulle med meg, og blander


dette med den fiktive saken de driver


å prøver å bygge mot meg.





(Jeg bodde jo på gården til dama til onkelen min, Martin Ribsskog,


(Grethe Ingebrigtsen), på Løvås i


Kvelde, i Larvik, i 2005.





Og før jeg ble jaget/forsøkt drept der (se tidligere e-poster), så


hørte jeg at naboen deres, Thor, som leide


en hytte på eiendommen av dem, sa til onkelen min, 'at de finner


alltid en grunn'.





Så om det var om det her politi-greiene?





At de visste det, at politiet skulle starte en fiktiv sak?





Det kan nesten virke litt sånn for meg.





Nå har jeg jo sendt dere mange e-poster, og enda mange fler vedlegg,


som forklarer problemene jeg er i,


og at jeg blir tullet med, maks, må man si, av myndighetene i


Storbritannia og Norge, uten å ha gjort noe


galt.





Da jeg ble jaget fra gården til dama til onkelen min, så var det på


35. års dagen min, 25. juli 2005.





Så dette har foregått i tre og et halvt år nå.





Er det sånn at hvis man ikke er gift før man er 35, så kan politiet


bruke en som noe 'drone'?





Dem har jo ikke lov å ha hemmelige lover.





Jeg har vært veldig plaget av omsorgssvikt og manglende støtte fra


familie og 'tulling mm.', hele livet


omtrent, så da kan det ta litt tid, å få etablert seg, hvis man blir


tullet for mye med.





Men at man skal mot sin vilje bli forsøkt drept og kødda med av


politiet, det finner jeg å være helt


motstridende mot folks rettigheter.





Så hvis det er sånn at dere hos Fylkesmannen, er med på å hjelpe


politiet, sånn at jeg ikke får


advokat, (i noe New World Order-aktige greier), ja så får dere slutte med det.





Jeg kommer nok til å gå til rettsak mot dere uansett, etter den


tullingen dere har drevet med.





Men dere sitter jo på havresekken.





Dere er jo som bukken som passer havresekken, så jeg får ikke noe


advokat av dere, så hvordan


kan jeg da gå til rettsak mot dere, siden dere tuller med søknadene


mine, (i samarbeid med


politiet?), som de kan virke som for meg, ettersom hva folk sier i


England at foregår osv.





Så dere får ta dere sammen, mener jeg, dere kan ikke tulle sånn med


folks rettigheter.





Dere har hjerner inni huene deres, dere får for faen meg bruke dem og.





Eller er dere med i et verdensomspennede nettverk av Illuminati/New


World Order, for at bare


eliten skal ha reelle rettigheter?





Folks rettigheter er bare piss, jeg har rett til advokat hvis jeg blir


tulla med, og jeg er norsk


statsborger, som er i utlandet, grunnet tulling fra politiet, at de


nekter å gi noe hjelp, men


istedet driver å jager meg og bygger opp fiktive saker!





Dette er for jævlig på trynet, det her er en krig mot norske folk, fra


noe elitistisk maktapparat


i Norge, (og verden), som dere er en del av, åpenbart.





Så dere får slutte med de Quisling-greiene deres, å gi meg hjelp til advokat.





Dere husker husker vel hva som skjedde med nazistene etter krigen?





De ble sent til fengsel og alt mulig.





Hvis dere fortsette å tulle, og de norske folka får kontroll i Norge,


tilbake fra plutokratiet/


den nye eliten/sionistene (les jødene), så kan det nok tenkes at dere


havner i noe


rettsak og, med den dritten deres.





Så her får dere faen meg skjerpe dere.





Erik Ribsskog















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).