Wednesday 31 December 2008

StatCounter: Noen i Spania søker på 'hurum gro var rasende', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&q=hurum%20gro%20var%20rasende&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=&aq=f&oq=

PS.

Gro var rasende ja, det var da Hurum ble valgt som hovedflyplass, fremfor Gardermoen, på begynnelsen av 80-tallet.

Jeg har lest et sted at Gro (H. Brundtland), sa at 'dette vedtaket blir ikke stående'.

Hva skjedde så?

Joda, Gardermoen ble valgt til hovedflyplass, siden det visstnok var så mye tåke på Hurum.

Nå har jeg bodd ti år, på 80-tallet, på Berger, som er like over fjorden fra Hurum, så jeg tror vi hadde visst det hvis det var så mye tåke der.

Men men.

En forsker eller ingeniør, som hadde oppdaget at noen hadde smurt vaselin på tåkemåleren på Hurum, for å få det til å virke som at sikten var dårligere der.

Han ingeniøren ble lurt til Kjøbenhavn, av en elskerinne, tror jeg.

Og han 'datt' ut av vinduet på hotellet, og døde.

Dette tror jeg det var mafian som stod bak.

At det antagelig var amerikanerne, som gjennom CIA osv., sammarbeider med noe mafia osv.

Såvidt jeg har forstått.

Brundtland har jo også sterke bånd til USA og New World Order, hun gikk jo på Rockefeller-universitetet og studerte til lege der, i sin ungdom/tidlige voksne alder.

Og halvbroren min, Axel Thomassen, sin stemor, Mette Holter, som har vært hos Ancona-mafia-familien i USA, har hun fortalt meg selv, under hippie-tida ca.

Hun kjente Gro fra Parkveien, sa hun.

Eller om det var fra skole.

Holter bodde i Parkveien, den samme gata som den israelske ambassaden ligger i.

Og de hadde en gammel 'kæll' boende der, som jeg ikke helt nå vet hvem er, men Axel nevnte det en gang, for mange år siden, og han er åtte år yngre enn meg, så jeg forstod ikke helt hvem han kællen var.

Men det er interessant at vi har Parkveien, hvor Israel har ambassaden.

For hun Mette Holter, hun ble veldig morsk, når jeg nevnte at jeg ikke likte Brundtland som politiker.

Så om Holter var en mafia som forsvarte en annen mafia? (Brundtland).

Det kunne nesten virke sånn.

Også har vi Rockefeller-studiet til Brundtland.

Rockefeller er jo en av de 10 familiene som styrer verden, 10 jødiske familier er det vel, ihvertfall er vel Rockefeller en jødisk familie.

Og det blir jo ofte sagt at jødene styrer USA.

Så her har vi nok noe amerikansk/jødisk/mafia-plott, for å få hovedflyplassen til Gardermoen.

Gjennom Brundtland og noe mafia i Norge/Kjøbenhavn.

Hvorfor ville mafian det, lurer sikkert mange?

Ja, hvorfor ville dem det.

Kan det ha vært for å underminere Norges forsvarskraft?

På Gardermoen er det for det meste bare noen jorder, og vanskelig å forsvare.

Jeg er i HV, og vårt samlingssted ved utbrudd av krig, det er i forbindelse med Minesundsbrua.

Vi er noe elite-HV, som skal forsvare hovedflyplassen da antagelig.

Så da skal vi ligge å fryse av oss det som er, ved Minesundbrua.

Det må være det minst lokkende stedet å ligge å forsvare noe som helst omtrent, vil jeg tro.

I et kaldt og kjedelig område av landet, og med fuktig luft fra den elva da.

Det mener jeg har hørt at kolleger i militæret og HV si, at det er et drittsted å forsvare.

Så kan man se på Hurumlandet.

Det er like ved Oslo, hvor Hurumlandet begynner.

Ved Drammen, kanskje tre mil fra Oslo.

Så det ville vel blitt de samme forsvarsstillingene som fra Oslo.

Samtidig så kunne man hatt masse kanoner på Hurumlandet for å skyte ned krigsbåter som kom i Oslofjorden og også Drammensfjorden hvis de prøvde å snike seg inn der.

Og man kunne sprenge bruene over Oslofjorden og Drammensfjorden først da, så måtte fienden gått rundt Oslo/Drammen, hvor det ville vært masse styker fra før.

Så kunne man transportert inn fler soldater og forsyninger etc., til flyplassen på Hurumlandet, eller med båter fra Østfold og/eller Vestfold.

Så Hurumlandet, det kan nok nesten sies å være hjerte av Østlandet/Oslofjordområdet.

Så det ville nok vært bra for Norges forsvarsevne, å hatt hovedflyplassen der.

Det er bare min mening.

At det kan ha vært for å underminere forsvarsevnen.

Se på forsvaret vårt nå.

Det er noen få kompanier med soldater som er bygget opp for å krige under Nato-oppdrag i utlandet.

Men hva med landet vårt?

Vi kunne forsvare Norge, med det gammeldagse opplegget, hvor vi hadde noen titusen soldater, som kunne vinterkrigføring og som ikke behøvde å ha beltevogner og slikt, men kom seg fram til fots, eller på ski eller truger.

Og utenlandske soldater, ville nok slitt veldig mye, mot norske fjell og skogvante soldater, som kunne omgrupere og angripe nær sagt hvor som helst og komme seg unna, og fienden ville nesten ikke ha skjønt noen ting.

Men det forsvaret er borte nå, såvidt jeg kan skjønne.

Det er bare utenlandssoldatene igjen, som vel ikke får opplæring spesiellt tilpasset norske forhold så mye, men mest for å hjelpe amerikanerne i utlandet.

Så det norske forsvaret er lagt ned, må man nok si.

Enda, det forsvaret som vi hadde etter krigen, det var det enighet om å ha, og det var vel også effektivt, sånn at vi kunne forsvare landet.

Jeg mener å ha lest at finnene har et slikt forsvar enda.

Og muligens svenskene, det vet jeg ikke.

Men sikkert ikke danskene.

Så Norge er mer som en amerikansk stat, den 51. staten, eller en bananrepublikk, enn som et selvstendig land.

Mye i Norge styres nok av den her såkallte 'mafian' da, så om det er amerikanerne som står bak de?

At de egentlig er styrt av amerikanske myndigheter/etterettning?

Jeg skal ikke si det for sikkert, men det ville ikke forundre meg ihvertfall.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om han ingeniøren som ble drept, sannsynligvis av 'mafian' i Kjøbenhavn, i forbindelse med at han avslørte sabotasje av tåkemålingene på Hurum:

http://www.skup.no/Metoderapporter/1999/1999Gardermoen.htm

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).