Monday 22 December 2008

Flashback til da jeg jobba i Rimi. (In Norwegian).

Altså, da jeg gikk på skolen, på barneskolen og ungdomsskolen og videregående og høyskole, så gikk jeg vel for å være god i matte og programmering og sånn.

Og også mora mi pleide å si det, at jeg var god i matte.

Og jeg pleide å få S i matte, og 6-ere i matte og sånn.

Jeg hadde så lett for det på skolen, at jeg ofte ikke gadd å prøve for hardt, med å lese lekser og sånn.

Så jeg roa det med karakterene ned litt, og hadde andre interesser også, enn skole, for hvis man var for flink, så ble man kallt pastor osv.

Og jeg ble nok mobba fra før.

Så sånn var det.

Men man må vel si at jeg hadde det i hue da.

Men jeg var veldig tynn og sånn, for jeg bodde for meg selv fra jeg var ni, og spiste ofte ikke mer enn et ordentlig måltid om dagen.

Men da jeg kom i infanteriet, i militæret, så var jo dette før infanteriet ble mobilt.

Så vi måtte gå og løpe og streve hele tida, hver dag i et år.

Så da ble jeg i god form og fikk litt muskler.

Så etter militæret, så kan man vel si at jeg hadde det i både hue og beina.

Men karrieren i Rimi gikk i lusefart.

Og selv om jeg ble butikksjef der, etter seks år i Rimi, så var det sånn, at jeg selv som butikksjef, fikk kjeft.

Altså når jeg jobba som assistent i Rimi, så brukte jeg mye beina da, med å løpe rundt og sette opp tørrvarer og kjølevarer og sånn.

Og jeg trente mye, og holdt formen jeg fikk etter militæret ved like.

Jeg hadde noe skade i kneet og sånn, etter fotballspilling, men stort sett var jeg i bra form.

Men, det som skjedde hvis jeg prøvde å bruke hue, og ikke beina, når jeg jobba i Rimi.

For jeg mente jeg hadde det både i hue og beina.

Men da, når jeg jobba som butikksjef på Rimi Kalbakken, da fikk jeg kjeft av assistenten min, hvis jeg prøvde å bruke hue i jobben.

Da fikk jeg kjeft av han Illuminati-assistenten min, som jeg tror han var, Kjetil Prestegarden, for at jeg ikke løpte rundt nok i butikken som en slave da.

Så tok han det bak ryggen min, med distriktsjef Neteland osv.

Så Rimi er som en slags Illuminati-felle, for å gjøre vanlige folk i Norge til slaver.

For i butikker er det alltid mye kroppsarbeid.

Så du kan gå rundt hele livet og rydde etter kundene i hyllene og legge opp varer.

Så sånn var det jeg måtte jobbe i Rimi, selv om jeg var butikksjef.

Spesiellt på Rimi Kaldbakken, men også da jeg var låseansvarlig på Rimi Bjørndal og Rimi Langhus.

Så det var noe Illuminati-slave greier det.

Og de har nok noe krig mot blonde.

For jeg husker hun Cecilie som jobba på Rimi Kalbakken, hun sa det var greit at han Prestegarden satt på kontoret, og så på henne (les: han ronka, jeg tok han på fersken en gang, hvor han satt med lyset av på kontoret, og jeg spurte hva han dreiv med, for han gjorde ikke noe, og da svarte han ikke, men var bare paff).

Hun Cecilie sa at den her glaninga/ronkinga fra kontoret, fra Prestegarden, at det var greit, siden hun var blond, så likte hun det, sa hun. Det var på personalmøte, mot slutten av år 2000 mener jeg det var ca., hvor Monika og noen andre damer som jobba på Rimi Kalbakken tok opp dette.

Så Illumanti bruker blonde damer som horer og blonde folk (som meg, som har veldig mørkt blondt hår, så det er nesten umulig å se at det er mørkt blondt noen ganger, at det nesten ser mørkt ut), som slaver.

Og dette foregår i Norge og Oslo nå som jeg skriver.

Så her er det en krig mot blonde/norrøne/norske.

Det er vel ikke lov å si i Norge at man har et intellekt.

Men jeg tror jeg har det da, fra tilbakemeldingene jeg fikk fra skolegangen osv.

Men det var strengt forbudt for meg å prøve å bruke det, i jobben som butikksjef eller andre lederstillinger i Rimi.

Så Rimi er slavegreier.

Og ungdommene og utlendingene i Rimi, de overhørte jeg, at de brukte begrepet Rimi-slave.

Jeg trodde det var tull da.

Men nå skjønner jeg, at det er noe illuminati/mafia-greier.

Så norske/norrøne folk er slaver i Norge idag, fra noe New World Order/frimurer/mafia-greier.

(Les sionister/plutokrater/eliten/jøder).

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).