Wednesday 17 December 2008

Jeg syntes jeg måtte skrive takk for bra tilbakemelding i en kommentar på Digi.no. Og da tipset jeg også om det som foregikk på Microsoft-aktiveringa.

Takk for tilbakemelding!
av johncons (gjest) 1 minutt siden varsle | lenke til innlegg # 8
Jeg er sikkert ikke flink nok til å pline twingly antagelig.

Det som Digi.no burde kikke på, mener jeg, er at jeg har en arbeidssak mot den skandinaviske Microsoft produktaktiveringen, drevet av Bertelsmann, i Liverpool, i 2005 og 2006.

Hvor det ble brukt ulovlige ledelsesmetoder, hvor det var mye mobbing fra ledere.

Jeg tror det må ha vært noe 'mob' i firma.

Norske og andre nordiske jenter som jobbet på Microsoft-aktiveringen dukket opp gråtende på jobb og i pauser og etter jobb, og forsvant plutselig.

Unge, pene jenter forsvant plutselig fra jobb i flere måneder, og noen jobbet bare en sjelden gang, som en gang i året osv.

Så her lurer jeg på om de nordiske jentene som jobba på Microsoft-aktiveringen egentlig hadde en annen type jobb, for noe 'mob', el.

Og norske folk ble brukt som slaver, vil jeg si, de måtte svare på samtaler på tre nordiske språk pluss engelsk.

Mens dansker og finner kun svarte på sitt eget språk og engelsk.

Uten at nordmenn fikk noe ekstra betalt for de ekstra samtalene.

Bertelsmann, som Micrsoft samarbeider med, er vel ikke så kjente i Norge.

Men de var den største enkeltprodusent av nazi-propaganda under krigen.

Og nå støtter de jødiske spionorganisasjoner, har jeg lest på nettet.

Så her er det noe lureri med hele andre verdenskrig, mener jeg.

At det er en krig mot de nordiske folk, fra sionister (les jøder), og at Bertelsmann, som Microsoft samarbeider med, er med på dette.

Jeg har også jobbet som butikksjef i Rimi i Oslo, i flere år.

Og jeg har lært at virksomheter har et klart definert hovedmål.

Det har ikke Microsoft produktaktivering.

Er hovedmålet å redusere antall aktiveringer, å ha flest mulige fornøyde kunder, å holde samtalene igang lenge for å få penger til Bertelsmann, som ble betalt pr. minutt av Microsoft.

Dette fikk ikke vi som jobbet der vite.

Og da kan man bli tullet ekstra mye med, altså mobbet, av ledere, siden virksomheten ikke har et klart definert hovedmål.

Da kan man bli tullet med av ledere som sier den ene dagen at det er mest viktig, og så forrandrer det til neste dag.

Noe som skjedde ovenfor meg, pluss mye annen mobbing, mer som terror, vil jeg si.

Og myndighetene i Norge og Storbritannia, gjør ingenting for å finne ut av dette.

De nekter å gi mer rettighetene mine, og tuller med meg, hos politiet, og andre myndigheter i Storbritannia som har med rettshjelp å gjøre.

Og også den norske ambassaden i London og UD med flere, tuller med meg, når jeg prøver å få denne arbeidssaken mot Bertelsmann/Microsoft opp for retten.

Så her kan man spørre seg, om hele produktaktiveringen til Microsoft bare er en tullejobb. (For en telefonsvarer kunne gjort samme jobben), for å få noen horer til noe Illuminati-nettverk e.l., og at dette nå blir dekket over.

Så det er kanskje ikke så rart at ingen skriver noe om denne saken.

Men jeg har publisert om det på et nettsted, for de som er vant til å lese referater mm. fra arbeidssteder.

Jeg skal finne linkene til de nettstedene.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er linkene til Bertelsmann Arvato/Microsoft-saken:

På Scribd:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-ar...duct-activation

Men Scribd er kanskje litt tungvint for å bla gjennom filer, så jeg også til de samme filene på blogg:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Arvato-case


http://www.digi.no/php/ny_debatt.php?id=798312#legginn

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).