Sunday 28 December 2008

More from the ush.net message-board.

energizer wrote:
Merry christmas erik.

I don't understand what the statement "the xmas spirit in london is bias" means. It doesn't make sense. Bias means to personally favour something, so much so that you find it difficult to favour something else within the same category. Can you explain further what you think it means?


Well I asked really how Christmas had been.

And the answer was a bit bias/biased.

So I guess it really means that it wasn't fair with Christmas, that the rich people in the elite had the best Christmases.

Something like this.

It could also be a bit rude perhaps, in that they say 'bi', which in Norway means that someone is almost gay.

But I can't say for sure in which way this was meant, if it was meant to be sincere or inpolite.

But that's how it is, one can't understand anything.

It was a bit like a joke also, in Norway we have a guy called the Christmas Soda King from Norway, 'Julebruskongen', who went
to New York for a month, and was filming Times Square etc., and Empire State and the statue of Liberty etc., so I thought I could
be the Christmas Spirit King from Norway, and film Piccadelly Circus etc., since I tried to get some Christmas Spirit by going to
London, because I was a bit down by sitting alone on Christimas Eve, with nothing to do, so then I started thinking about that
I could try to protest a bit, so then at least I had something to occupy my mind with, so that I wouldn't only think of that I
sat home at Christmas every year.

But anyway.

Merry Christmas to you back!

Erik Ribsskog


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&p=2914390#p2914390

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).