Thursday 18 December 2008

Direkte New World Order-referanse i ny Dagbladet-serie, Mad Men. (In Norwegian).



http://www.dagbladet.no/2008/12/18/kultur/film/dvd/tv-serier/reklame/4080006/

Dagbladet har en artikkel i linken over, om en ny serie fra en av de som stod bak Sopranos.

Serien handler om reklamefolk i New York på 60-tallet.

Den første episoden handler om en reklamemann, som prøver å finne en 'slogan' til sigarettmerket Lucky Strike, enda han er klar over at folk dør av røyking.

Og dette står det også om i Det Beste, på denne tiden.

Men men.

Han går og besøker en venninne, eller elskerinne eller lignende.

Og han klager på problemene sine til henne.

Hun svarer da:

Is this where I say Don Draper is the greatest Mad Man (reklamemann) ever. His brilliant mind is going to find a way to get the sheep to the slaughterhouse.

Så har vi utrykket sheep to the slaughterhouse.

Sheep er det samme som sheeple.

Det er mennesker som er som sauer.

Det kan vi lese mer om her f.eks:

A GROUP CALLED FREEMASONS. WHAT the FUCK people?!?!?! Wake the fuck up it´s right in front of your FACES!!! Illuminati everywhere. Sheeple wake THE FUCKING FUCK UP.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/1.html


Hva betyr utrykket sheep to the slaughterhouse

Folk tror kanskje dette betyr at noen skal slaktes.

Men nei.

Hvis man ser øverst på bloggen, så ser man at noen brukte en New World Order-avatar på Veggavisen, ifjor.

Jeg visste ikke hva New World Order var, men tenkte at dette var en subkultur, ala Goth f.eks., som jeg kanskje burde prøve å finne ut hva var, siden jeg ble trakassert mye på Veggavisen, så tenkte jeg at det kunne være noe i forbindelse med denne New World Order subkulturen.

Jeg tenkte at hvis jeg fant ut hva denne subkulturen var så kunne det lede meg til svaret på hvem som tullet med meg og hvorfor.

Det viste seg å være subkulturen til de som styrer verden.

Gjennom Bilderberger-group og Nato og FN og Illuminati og det som er.

Så i de etterfølgende månedene, etter at jeg hørte om utrykkene New World Order og Illuminati på Veggavisen, så brukte jeg en god del tid på å lese om hva dette egentlig var, ved å søke på nettet osv.

Og derfor kjente jeg igjen dette utrykket sheep to the slaughterhouse, for det leste jeg såvidt om da, i den perioden hvor jeg prøvde å finne ut litt om hva det her Illuminati og New World Order-greiene var.

Og det betyr ikke at noen skal slaktes.

Nei, det betyr at folk skal, uten at de vet om det, bli utnyttet.

Dette er nok dette med den jødiske verdenkonspirasjonen og at de styrer verden antagelig.

De har spioner, som kan være f.eks. søstra di, som jeg mistenker er i et nett rundt meg da.

Som noe slags kabalistisk heks eller mafia-spion.

Det er vel litt hipp som happ antagelig.

Og så holdes du som Rimi-slave, for eksempel, så bruker de dine egenskaper om at du klarer å jobbe hardt.

Da er du i slakterhuset, siden du ikke har noe familie som støtter deg.

Og grunnen til at det heter slakterhuset, det er fordi at da kan de ta de delene av deg, som de kan bruke.

Altså egenskaper du har.

For meg så var det vel at søstra mi ville bruke meg som noe slags slave når det gjaldt sønnen sin, som har en uansvarlig far.

Så visste hun at jeg var ansvarlig, så kunne hun, som del av Illuminati osv., bruke den delen av meg, og behøvde ikke å finne en ansvarlig mann.

Så jeg har vært en slave, for Illuminati, i et 'slakterhus'.

Rimi brukte den delen av meg som gikk på at jeg var pliktoppfyllende og utholdende og jobbet hardt.

De har kjempestore og mektige nettverk, som omfatter bedrifter (Rimi har stjernelogo, stjerna står for davidstjerna/jødedommen).

De har offentlig forvaltning gjennom frimurerne osv.

De har sikkert kommunistene i byråkratiet også, for stjerna i Sovjetflagget symboliserer nok at jødene står over arbeiderne (hammer) og bønder (sigd).

Men men.

Og kabalistiske hekser ala Madonna og sånn da.

Se denne posten jeg skrev tidligere i dag:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/12/mer-om-hekser-i-svelvik-osv-2.html


Dette ble fundert over på 60-tallet, hvordan man skulle lure 'the sheeple'

Så dette dreiv de å pønska på på 60-tallet, jødene (man ser at begge disse i tv-serien er hvite med svart hår, det tror jeg er khasarene, jødene som bodde ved svartehavet og kriget mot vikingene der, under vikingetiden, og kanskje derfor kontrollerer Norge nå, og vil hevne seg ved å bruke folka som er nordiske/norrøne/lyse som slaver da).

Så på den tida, så hadde de sikkert reklamebransjen og Hollywood osv.

Men nå har de nok politiet og alt mulig, vil jeg tippe.

Så hvis noen har hørt om den store jødiske verdenskonspirasjonen, så er nok det dette.

Og da har ingen andre enn de som er i Illuminati, altså de utvalgte (Guds utvalgte folk), noen reelle rettigheter, men blir bare tullet med av alle mulige myndigheter, som finner på lure måter å unngå å gi folk sine rettigheter på.

Så sånn er det.

Og de putter folk i Pizza Grandiosa, mistenker jeg, se 'Pizza Grandiosa'-tag.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).