Wednesday 28 November 2007

Anbefalt av 0
RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 29.11.07 07:30
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

94 innlegg
8 anbefalinger

forts.

Og at de tampong-greiene, som de la i søple-bøtta på badet, må ha vært tisse-fanter, som de horene, eller andre i mafiaen, må ha skjært av da, eller bitt av da.

Og at de hadde en makaber form for humor da, at f.eks. han Rune eller noen andre i mafiaen, skulle tulle med meg, og putte dem i søple-bøtta, siden de synes vel jeg ikke var så tøff og mandig da, siden jeg vaska gulvene og tømte søpla på badet.

Noe sånt.

Vi lærte jo å vaske i militæret, så jeg var jo ganske vant med det.
Jeg kan ikke skjønne det på noen annen måte jeg.

Og dette var rundt 94 vel.

Så jeg kan ikke skjønne noe annet enn at det må ha vært en veldig mektig mafia i Oslo allerede da.

Og hvorfor dette ikke kommer i avisa, når noen får skjært eller bitt av seg tissefanten osv., det vet ikke jeg.

Men de her mafia-folka, de gjør vel ting som er så fæle, at man ikke vil skrive om det i avisa.

Så hvis de vil unngå rettsak eller at noe skal komme ut i offentligheten, så gjør de vel bare noe som er så ille, at ingen vil skrive om det en gang.

Og det er helt feil synes jeg.

For hvordan kan man gjøre noe med problemene hvis ingen vet om dem da?

Politiet må være innvolvert i det da.

At de er involvert, eller er så redde for disse mafia-kriminelle, at de ikke tørr å gjøre eller si noe da.

En underverden, må man vel kalle det.

Og politiet sier jo noen ganger, at det og det drapet, det var et oppgjør i underverdenen.

Så de tissefantene, de var vel oppgjør i underverdenen de og da.

Men som ikke kom ut.

Det var vel ikke viktige nok oppgjør.

Men jeg tror, at når ting skjer, som mafiaen er involvert i.

Så tørr ikke politiet å gjøre noe uansett.

Entet det, eller at de samarbeider med mafiaen, for å få til å da 'møkkajobbene' deres.

Med å skremme folk politiet ikke vil ha i byen, eller hva vet jeg.

Og at politiet derfor liker å ha mafiaen.

For da slipper politiet selv, å ta de grisete/møkkete jobbene, som har med kriminelle å gjøre.

De har en underverden, bestående av kriminelle, og deres horer/slaver osv. da.

Som ikke er offesiell, og hvor ingen ting som skjer, kommer i avisen.

Og disse passer på og straffer de kriminelle.

Det er vel sånn de sier, at voldtektsmenn og pedofile osv., som kommer i fengsel, de mister tissefanten.

Så det var kanskje sånne tissefanter, som hanva i søple-bøtta på badet på Skansen Terrasse osv. da.

Man har jo sett folk som Bhatti eller var det Rasool, i avisa osv., klage på at politet og fengselsmyndighetene beskytter sex-kriminelle, i fengslene.

Det han mener, er vel at politiet da, setter dem på ene-celle, eller adskilt fra de tøffe mafia-kriminelle som Bhatti og Rasool, for at ikke skal kutte av tissefantene dems da.

Så det Rasool klager på, er vel at de mafia-kriminelle, ikke får lov å politiet og fengselsvesenet, til å kappe av tissefantene til de medfangene, som er i fengsel, på grunn av sex-kriminalitet da.

Dette ergrer han seg over, og klager over da.

Men det er som vel kanskje er et lite aber, med en sånn ordning.

Det er vel at, da kan vel mafiaen, 'sette opp' situasjoner.

De kan vel for eksempel få en pen jente, som de kontrollerer, til å bli med en kar hjem da.

Og legge seg naken i senga, og late som om hun er helt med.

Og så later hun kanskje som om hun sovner.

Og så, hvis han karen, som trodde han skulle være heldig.

Hvis han går for langt, så er han sex-kriminell, og havner i fengsel, og mister tissefanten.

Og da kan jo mafiaen, sette opp sånne episoder da.

Med en pen dame som de kontrollerer, og som er mer eller mindre med i mafiaen, eller hore for mafiaen da.

Så hvis det er en person i byen da, som mafiaen er redde, skal finne ut at mafiaen, og ikke politiet, er de som kontrollerer byen.

Så kan de jo bare planlegge en sånn episode.

Gjerne samarbeide, eller lure politiet også, og vips så mister fiende deres tissefanten.

Så sånne ordninger, med at politiet eventuelt samarbeider, med en mafia, for å slippe å ta de tøffe jobbene selv.

Sånne ordninger hører ikke noe sted hjemme i forbindelse med å ha et sivilisert samfunn og menneskerettigheter osv.

Men det er sånn det virker for meg, som om ting faktisk er i Oslo og Norge.

Ikke på papiret riktignok, men i virkeligheten, i en såkalt underverden da.

Og kanskje mot nord-europeere da.

Som det virker som det er en kampanje mot.

Som jeg har skrevet om tidligere i tråden.

Men dette kommer nok ikke i avisa.

Hvis noen kjøper en, (mafia-kontrollert) hore, og hora biter eller skjærer av tissefanten.

Så blir nok personen så flau, og vil ikke innrømme at han har kjøpt ei hore, og vil ikke at det skal stå i avisa, og at venner og kjente skal vite om det.

Og mafiaen sender vel sikkert signalement da, på folk de vil skal miste tissefanten, rundt til alle hore-miljøene, som de har i de forskjellige byene i Europa osv. da.

Og dette vet nok politiet og myndighetene om.

Men de finner det vel enklest å feie det under teppe da.

Så de slipper å hanskes med de tøffeste kriminelle.

For, når jeg tenker tilbake nå.

Så kan ikke jeg skjønne, hva annet det kan ha vært, som lukta så ille.

Jeg brekker meg nesten enda, når jeg tenker på lukta, og det er 13 år siden, eller noe.

Og 5-6 tissefanter, på en måneds tid, eller noe sånt.

I 1993.

Da må det være en mafia som har veldig god kontroll på hovedstaden og landet.

Så jeg tror ikke at jeg har misforstått dette.

<>


Rediger innlegg 7 minutter gjenstår...






Anbefalt av 0
RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 29.11.07 07:31
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

94 innlegg
8 anbefalinger

forts.

Så jeg tror ikke at jeg har misforstått dette.

Det virker klart for meg at det må være sånn som det tolker det her.

Og det kan nok virke som at politet har mistet kontrollen over byen og landet.

Og at en mafian har tatt over mer og mer kontroll.

Og nå vel antagelig kontrollerer mer eller mindre hele byen og landet.

Og politiet også, kan det virke som.

Eller i allefall skremmer de så mye, at de ikke tørr å svare på e-poster osv.

Altså, at de ikke tørr å etterforske saker som involverer de her mafia-kriminelle da.

Fordi de vel er så brutale, at de antagelig skremmer politiet da.

Eller at ingen tørr å si noe, og at politiet er nesten de eneste som ikke vet hva som foregår.

Det er vanskelig for meg å si.

Men at det er et eller annet veldig alvorlig som foregår i Oslo og Norge.

Hvis det ikke har skjedd noe siden jeg dro til utlandet i 2004 da.

Men politidirektoratet svarer jo f.eks. ikke på e-poster, og Spesialenheten trenerer en klagesak på medarbeidere i Kripos, og har brukt over syv måneder, og ennå ikke bestemt seg for om de vil etterforske klagen eller ikke.

Så mye kan tyde på at politiet ikke er helt på høyden.

Og hvis man skal få gjort noe med slike problemer.

Så avhenger jo det, at det er lov å skrive om dem, på steder som aviser og debatt-forum da.

Selv om kanskje ikke dette er temaer, som alle synes er hyggelig og koselige å lese om.

Men likefult så er de der.

Og vanlige folk blir dratt inn i dette miljøet hele tiden, og misbrukt på det groveste og drept og lemlestet og det som er.

Mens politiet virker det som er passive og handlingslammet.

Enten mangler de evnen til å gjøre noe, eller så er det vel viljen som mangler, og at de i større eller mindre grad samarbeider med mafiaen, og er involvert i denne alvorlige situasjonen som har oppstått.

Så jeg vet ikke om det kun er politiet og den såkalte underverdenen som kjenner til dette.

Det er mulig underverdenen har vokst seg så stor, at den omfatter, eller i allefall kontrollerer det meste av byen da.

Og at det er derfor dette ikke har kommet ut.

Sånn kan det nok i allefall virke for meg.

Jeg kan dokumentere og skrive mer om dette senere anledning.

Jeg skal fortsette på det jeg startet med, å forklare om den kontakten jeg har hatt med mafiaen osv., siden en debattant spurte om jeg kunne gjøre det da.

Så jeg skal fortsette de neste dagene, hvis ikke tråden blir slettet eller lignende.

Men hvis det er noen som vil at jeg skal forklare mer om de tingene jeg har nevnt her, så bare si fra.

Så må jeg understreke at de tingene jeg skriver om her, fra 90-tallet, og ungbo-kollektivet på Ellingsrudåsen, det er sånn ting virker for meg i etterkant, når jeg tenker tilbake på disse snodige tingene som skjedde der, og hva det egentlig kan ha skyldtes.

Så det er ikke sånn jeg trodde det var da, på 90-tallet.

Men det er sånn jeg tror det kan ha vært nå, når jeg tenker tilbake.

Så dette er altså sånn jeg tror det må ha vært.

Men jeg synes det er så alvorlig, hvis det er sånn det har vært.

Og jeg kan ikke skjønne det på noen annen måte.

At jeg burde skrive om det likevel, siden det virker klart for meg at det er sånn, og jeg synes det er såpass alvorlig, hvis politiet har mistet kontorollen over de kriminelle og byen og landet, at da burde jeg ta det med, og skrive om det likevel, selv om jeg ikke akkurat har noen bilder eller annnen dokumentasjon på det her, annet enn hukommelsen, og at jeg prøver å bruke hue, for å finne ut hvordan disse tingene kan forklares og kan ha hengt sammen.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).