Tuesday 13 November 2007

Nå driver jeg å ringer Oslo kommune fri rettshjelp avdelingen osv.

Og fylkesmannen i Oslo og Akershus.

Jeg synes mange av dem høres så forknytt ut.

Det er vel ikke politiet som har ringt dem før, og sagt at dem ikke skal gi noe hjelp e.l.?

Fylkesmannen hadde stengt sentralbordet sitt kl. 14.55 (norsk tid), enda den automatiske tlf. svareren
sa at sentralbordet stengte 15.45 (norsk tid).

Og jeg fikk også bekreftet dette med at de hadde tatt kvelden for tidlig da jeg ringte et tlf.nr. som stod
på websidene deres.

Men de hadde vel kaffepause da, for jeg prøvde å ringe flere ganger.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).