Wednesday 14 November 2007

RE: Parteringsdrapet i Larvik. 14.11.07 14:08
(Svar til: walkeratsigma957)

cons
Pålogget

70 innlegg
5 anbefalinger
walkeratsigma957 skrev:
1. Parteringsdrapet skjedde en god stund _Etter_ benjamindrapet.
2. Det ble _ikke_ utført av en palestiner.
3. Drapsmannen var en kammerat av offeret.

1. Jeg prøvde å søke litt, og her stod det: 'Vi antar at drapet fant sted 23.-24. januar, sier politimester Svein W. Løsnæs til Aftenposten.'.

http://pub.tv2.no/dyn...

Mens drapet på Benjamin var vel fredag 26. januar 2001.

http://www.benjaminsm...


Så drapet på Otnes skjedde nok et par dager før Benjamin-drapet ja.

Spørsmålet er vel kanskje hva som kom ut i pressen først, det er jeg ikke sikker på.


2. Nei, det stemmer det, det stod Nord-Afrikaner her.

http://pub.tv2.no/dyn...

Jeg må blandet det med et drap utført i 94 av en palestiner i Larvik.

Jeg skal prøve å lese litt nøyere neste gang.


3. Ja det er mulig dem var kamerater, hvis du sier det, det stod jo også at begge hadde vært på samme ungdomshjem. (I den øverste linken vel).

Men jeg synes det hørtes rart ut han skulle fly rundt å kaste øks i hasj-rus da.

Er ikke det et sløvende narkotika da?

Og hvorfor skulle stjerne/mafia-advokat Elden dukke opp der?

Og det virker også som om det var en del merkelige omstendigheter rundt Holmlia-drapet.

Så jeg synes fortsatt dette drapet virker mistenkelig, som om det kan være en forbindelse.

Og at de var på ungdomshjem, og brukte narkotika, da kan det jo virke som om de var i et kriminelt belastet miljø.

Jeg synes fortsatt det bør stilles spørsmålstegn, på samme måte som jeg skrev over, om det er en mafia/illuminati-aktig organisasjon (med forgreninger i kriminelle miljøer og offentlig administrasjon), som har en agenda mot de blonde/norrøne, og om parteringsdrapet i Larvik var en del av denne agendaen.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).