Tuesday 13 November 2007

Anbefalt av 0RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 21:56
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

67 innlegg
5 anbefalinger
Og jeg skriver at jeg er i Liverpool enda.

Og det stemmer.

Jeg bodde på noen hoteller og etterhvert hostell i byen.

Før jeg leide et rom i et 'shared house', hvor det bodde ikke så gode folk.

Men jeg fikk jobb på Microsoft sin skandinaviske produktaktivering, hos Arvato i Liverpool da.

Og der jobbet jeg frem til ca. et år siden.

Og der virker det som om det har foregått trafficing av skandinaviske jenter, mellom Skandinavia, Liverpool og Spania da.

Og jeg sendte mange e-poster, til aviser i Norge og Storbritannia, har kontaktet politi i Norge og Storbritannia, moderselskapet Bertelsmann i Tyskland, flere advokatfirma først og fremst i Storbritannia, CAB i England og mange andre organisasjoner, om det som foregikk på Arvato.

Det virka for meg som om jentene som jobba der, bare jobba der som et skalkeskjul, så og si, og at de ble brukt og utnytta av et eller annet kriminelt nettverk da.

Og pluselig så ble veldig mange av jentene sendt til Spania. Ikke samtidig da, men en eller to av gangen.

Og det er også en svensk jente som jobbet der, som plutselig ble sykmeldt, og ikke kom på jobb, på to måneder osv.

Hun het Emelie Walin, og hun er litt bekymret for hva som egentlig skjedde med.

Så var det en annen svensk jente som het Sofie, som ble kjent med en engelsk kar som hun sa ikke var så snill vel, i Spania.

Også var det en norsk jente, høsten 2005, som het Tone, som var blond, og var fra Trondheim.

Som plutselig begynte å grine når vi gikk 4 stykker vel gjennom byen, på vei hjem etter jobb.

Og hun sa det var noe galt utenom jobb, mener jeg å huske.

Eller noe galt da, men hun sa ikke noe mer.

Og hun dro også plutselig til Spania.

Og hun Emelie da, hun dukka plutselig opp i heisen på Cunard Building, der hvor Arvato Microsoft Skand. Prod. Activation holdt til, gråtende fra 2nd eller 3rd floor, tror jeg.

(Arvato hadde lokaler i 1st floor og 4th floor).

Jeg skulle hente noe i 4th floor, og tok heisen ned til ground floor, for lunch vel.

Så dukka hu opp gråtende, så spurte jeg hva som var galt da, når vi kom ut av heisen, for det var fler folk i heisen osv.

Så sa hu at hu var syk da.

Så var jeg hjemme for å spise lucnh, fordi jeg måtte flytte fra det shared house greiene, for det virka som om de var mafia-kriminelle eller hadde sånne kontakter, både de som eide huset og bodde der.

Så jeg leide en dyr leilighet i sentrum, som jeg egentlig ikke hadde, og fortsatt ikke har råd til, pga. lav lønn da, og pga. at jeg prøver å sende klager for å få hjelp overalt nå, siden politidirektoratet i Norge ikke vil svare meg på e-poster, ang. problem med Kripos (og også spesialenheten, og det er også masse problemer i England, med The Merseyside Police, Liverpool Central CAB, og mange fler).

Så tok jeg med noe smertestillende, som jeg hadde kjøpt da jeg måtte trekke ei tann, fordi jeg har ikke fått gått til tannlegen de siste årene pga. det her mafiatullet.

Og fra en annen gang jeg var syk eller noe da.

Så spurte jeg hun Emelie om hun ville ha de smertestillende da, når jeg kom tilbake til jobben.

Og da husker jeg at hun var trist, at hun begynte nesten å grine igjen, hun trodde vel at jeg gjorde narr av henne da.

Og hun andre svenske som jobba der da, Charlotte, så stygt på meg, mener jeg å huske.

Så det er tydelig at det var et eller annet som foregikk.

Jeg viste ikke helt hva jeg skulle gjøre, jeg var jo ikke i noen særlig posisjon til å hjelpe.

Iom. at jeg hadde kontaktet Kripos i Norge, og politiet i Liverpool, og forklart alt jeg viste om det problemene med mafia osv.

Men ikke fikk noe hjelp eller råd eller noe som helst.

Jeg ble bare avvist av Kripos, og av The Merseyside Police, så prøvde jeg å presantere det, men de kastet meg som oftest ut, og ville ikke høre på hva jeg sa.

Untatt en gang hørte de på meg i et møte, og en gang i resepsjonen.

Men den henvendelsen i resepsjonen, henla de, og den fra møte, svarte de ikke på eller noen ting.

De tilbydde ikke noen form for hjelp.

(Dette var episoder fra før november i fjor, hvor det etter dette har vært fler møter med The Merseyside Police, men hvor jeg fremdeles ikke har fått noen informasjon om hva som foregår/har foregått på Arvato, og ikke noe råd eller annen form for hjelp heller).

Så jeg tenkte at jeg måtte prøve å få noen dokumentasjon på hva det var foregikk.

Så jeg begynte å prøve å finne ut mer om jobben Arvato da, etter at jeg flyttet, så ble jeg ikke trakassert hjemme lengre, men da ble jeg istedet trakassert mye mer på jobben.

Det var nesten så man skulle tro at de prøvde å få meg til å jobbe meg i hjel.

Så jeg viste ikke egentlig hvordan jeg kunne hjelpe osv, det var egentlig ikke så mye jeg kunne gjøre.

Det var sivil politi e.l. på Arvato, som ba meg ikke å prate med kollegaene mine der.

Jeg fikk rare telefoner fra venner og familier i Norge, og var urolig for at disse var under mafia kontroll.

Så var ganske desperat kan man si, etter å få hjelp av politiet i England, så jeg gjorde som de sa, jeg pratet ikke med noen.

Men nå tror jeg bare at de brukte meg som en lokkedue, at de ventet på at et eller annet mafia-kriminelt nettverk skulle drepe meg, og at de fikk bevis da, siden de overvåket meg.

Og rundt omkring i byen i Liverpool, så var det alltid et eller annet 'set-up', fra politi eller mafia-kriminelle, eller hva det var.

Det er mulig de samarbeider.

F.eks. da, så prøver de alle mulig triks for å få det til at du er pervo eller pedo eller homo og alle sånne ting da.

Som de vel vil bruke som unnskylding, og de episodene som bevis da, sånn at i


Rediger innlegg 12 minutter gjenstår...


Anbefalt av 0RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 21:58
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

67 innlegg
5 anbefalinger
Som de vel vil bruke som unnskylding, og de episodene som bevis da, sånn at ingen skal bry seg hvis de dreper deg eller skjærer av de personlige eiendelene.

Så de setter opp sånne feller da, eller hva man skal kalle det.

De her mafia-aktige gjengene, og også politiet, virker det klart for meg som.

Jeg tror det nesten må være nødt til å være begge deler, fordi det skjer så mye og såpass hyppig.

Det er mulig de samarbeider for alt hva jeg vet.

Sånn som de gjør det f.eks. da, er at nå skal de bevise at du er pedo.

Så da setter de en far som har en datter i 12 - 13 års alderen kanskje.

Så setter de dem ved utgangen på Tesco.

Og når du er ferdig å handle, og skal gå ut, så sier faren til jenta, som nettopp har fått pupper da.

Så sier faren at jenta skal hoppe opp, sånn at puppene spretter opp og ned.

Så kikker faren på deg, mens jenta hopper da.

Og hvis du kikker på jenta mens puppene spretter opp og ned, så har de bevist at du er pedo og pervo, og da skal de sikkert kutte av deg diverse ting da.

Og dette her må politi vite om, men de forklarer ikke noe, og det virker som om mye av disse tingene, er arrangert av politiet.

Og jeg har brukt alle sparepenger og det som er, og jeg har ikke noe oversikt over hva det er som egentlig foregår.

Jeg har overført flere sier at jeg er forfulgt av mafia.

Blant annet på jobben på Rimi Bjørndal.

Og jeg fikk jo blant annet det her jakt-teamet etter meg, når jeg bodde på gården til dama til onkelen min i Kvelde ved Larvik, sommeren 2005.

Og det er klart for meg at det var trafficing av skandinaviske jenter, som foregikk fra Arvato der.

Og at jeg tror hun jenta Emelie, kan ha misbrukt av diverse, muligens også politiet.

Jeg hørte noen sivile politi på Arvato sa, at 'their just a local gang, she'll be fine'.

Det tror jeg var etter at hun ble sykmeldt.

Så at politet som overvåket der, ga henne til en lokal gjeng da.

Jeg syntes ikke det hørtes så beroligene ut.

Og også hørte jeg de sa 'They wont get her'.

En måned eller to tidligere vel.

Så det kan kanskje ha vært flere mafia-gjenger inne i bildet.

Og også etteretning.

Jeg skal ikke si mer om det for øyeblikket.

Men jeg sendte e-poster fra Arvato, til The Times, VG, NRK, Liverpool Echo, Bertelsmann, Arvato Germany (siden hovedkontoret er der).

Men jeg ble permitert etter møte jeg ba om, etter råd fra politi dagen før, med Managing Director.

Og etter det, som er nesten et år siden, så har ingen sagt noe om hva som foregikk der.

Ingen har kontaktet meg om det i det hele tatt, enda jeg sendte e-poster til masse aviser osv.

Og politiet på Merseyside, bare later som om det ikke er noe som har foregått.

Og politidirektoratet i Norge, som sorterer under jusisdepartementet, de svarer ikke på e-postene mine.

Og da får jeg heller ikke klagd på spesialenheten, som trenerer klagen min på medarbeidere i Kripos.

Og Fornyings og Adm. departmenetet (Norge.no), trenerte også henvendelsen min.

Og CAB og The Merseyside Police, begge driver med løgn, trakassering og uprofessionel oppførsel, istedet for å gi råd/hjelp.

Og når jeg ringer til Norge, så virker folk litt rare osv., litt forknytte kan man vel si.

Og jeg har til og med kontaktet Amnesty i Norge, men de sendte meg en trakasserende e-post tilbake, som kunne tyde på at noen har spionert på privatlivet mitt sommeren 2004.

Så det kan virke som om folk kjenner til hva som foregår, men at noen, politiet eller andre har spredd sladder eventuelt da, eventuelt.

Og at det derfor det er så vanskelig å få hjelp.

Det er mulig nesten hele landet eller Oslo er en gjeng med sladrekjærringer da.

Det er vanskelig å si.

Det er litt stygt sagt kanskje, men når man får trakasserende e-poster fra Amnesty, og ikke engang politidirektoratet svarer på e-poster, så begynner man jo å lure på hva som foregår.

Fordi sånn behandling har ikke noe med menneskerettigheter og folks lovbestemte rettigheter å gjøre.

Og hvis noen hører på sladder, og setter det foran folks rettigheter, så betyr det at de er korrupte.

Så hvis hele landet er en gjeng med korrupte sladrekjærringer, så er vel det en mulighet, men det høres kanskje litt rart ut, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de tilbakemeldingene og den mangelen på tilbakemeldinger jeg får.

Så man kan jo begynne å lure, hvis noen driver å sladrer om meg.

Jeg kjenner nesten ingen i Oslo, untatt tidligere jobbkolleger, så hvis folk skal blande seg opp i mitt privatliv, så er de litt vel personlige, og blander seg opp i ting de ikke har noe med.

Og jeg mener jeg ikke har gjort noe galt, og man gjør kanskje litt ville ting og skeier litt ut, når man vite ting som at man er forfuglt av mafia, og når noen ødelegger tryne ditt, sånn som skjedde med meg, så da blir det jo en ekstrem situasjon.

Og hvis noen mener at man skal oppføre seg helt vanlig, når man er i en ekstrem situasjon, da lurer jeg litt.

Fordi når man hører at man er forfulgt av mafia.

Og når man går rundt i Oslo, og hører at prater om en bak ryggen på en.

Og går hjem fra jobb og hører: 'jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få tatt han der, han går jo samme vei hjem fra jobb hver dag'.

Og senere, om sommeren, når man skal besøke bestemora si i Nevlunghavn, og det er en time ca. til toget går, og man hører: 'har dem ikke fått tatt'n enda da'.

Og man blir spanet opp av noen albanere eller hva søren det er, på vei hjem fra jobb.

Da blir det jo en ekstrem situasjon.

Så hvis man da får litt mer adre


Rediger innlegg 12 minutter gjenstår...


Anbefalt av 0RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 21:59
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

67 innlegg
5 anbefalinger
Så hvis man da får litt mer adrenalin osv., en det man vanligvis har, så synes jeg egentlig selv at det er så veldig rart.

For man kommer jo under mye press da.

Og det er jo noe gøy å høre at alle prater om en bak ryggen på en.

Men at ingen skværer opp, eller 'levels with' en.

At ingen setter seg på bølgelengde med deg.

Det er jo ikke så veldig morsomt.

Og da kan man lett klikke så det holder.

Hvis man hører alle prate om en bak ryggen, og skjønner at alle vet hva som foregår, men ingen vil komme på bølgelengde med deg.

Det er jo ikke så veldig gøy.

Og dette her har foregått, som jeg har vist om det, siden desember 2003.

Og det har nok foregått ting i alle år egentlig, når jeg ettertid har tenkt på familieting og andre ting.

Så hvis politiet f.eks. mener at jeg har gjort noe galt (noe jeg mener at jeg ikke har gjort), så får de ta opp dette da.

Når jeg ringer f.eks.

De kan ikke bare tulle med rettighetene mine.

Menneskerettighetene er universale.

Det betyr at de gjelder overalt og alltid.

Og folks lovbestemte rettigheter, har de heller ikke lov å tulle med.

Så jeg skjønner det ikke, hvis andre folk finner seg i at politiet og andre myndigheter behandler folk på denne måten.

Neste gang kan det være dem selv eller noen dem kjenner.

At politi og myndigheter ikke respekterer folks rettigheter, det synes jeg er alvorlig, og det burde ikke aksepteres.

Maktmisbruk fra politi og andre myndigheter, det mener jeg er helt uakseptabelt, og jeg mener at om noen, så burde politiet og myndighetene, være de som går foran, som et godt eksempel, på folk som gjør jobben sin på en ordentlig og ryddig måte.

Hvis folk aksepterer at politiet og myndighetene ikke gjør jobben sin på en ryddig/ordentlig/representativ måte, så mener jeg de egentlig lurer seg selv, fordi neste gang, så kan det være deres rettigheter, eller noe andre de kjenner sine rettigheter, som blir tullet med.

Så det har jeg absolutt ingen aksept for, og det kommer jeg til å ta så mye jeg klarer, hvis jeg finner ut at det er noe slik som har skjedd.

Bare for sette det jeg skriver litt mer i sammenheng.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).