Monday 12 November 2007

Det er ikke noe demokrati, det er et elitestyre.

Hvis man ikke er medlem av elite, så har man ingen rettigheter.

Hvis man for eksempel blir forfulgt av mafia, så får man ikke noe hjelp av politiet.

Det finnes også en underverden (mafia), som styres av eliten.

Eliten har et nettverk i offentlige institiusjoner, politiet, retssvesen etc., og kontrollerer også pressen.

Og de behandler vanlige folk, som ikke er med i eliten eller underverdenen, som kveg.

Og hvis eliten frykter at noen vanlige folk skal finne ut av hva som foregår, eller om de vil bevare makt-
strukturen sin i noen andre forbindelser, så kan de bruke mafiaen/underverdenen til å drepe vanlige
folk de har problemer med.

Hvis de ikke har muligheten til å ordne dette gjennom bruk av vanlig politi og rettsvesen, som de også
kontrollerer.

Slike drap, blir ofte kalt 'oppgjør i underverdenen', men det er egentlig mafiaen som dreper en vanlig
person, som eliten har problemer med.

Og disse, både eliten og underverdenen, bruker vanlig jenter som de ønsker, som leketøy og sex-slaver.

Det virker som om dem, i hvertfall underverdenen, bruker dem som slaver, på den måten at de kapper av
armer og bein, og lenker dem til en sofa, som de kapper av beina på.

Noe sånt virker det som om dem driver med.

Og vanlige folk, tror at det er egentlig demokrati, og at man ikke har lov å bruke vanlige jenter som
sex-slaver osv.

Men eliten og underverdenen, vet at det ikke er sånn.

Og hvis noe blir oppdaget, av vanlige folk, så setter eliten inn en dekkoperasjon, som inkluderer pressen,
sånn at det skal se ut som om det var de vanlige folka som var kriminelle og sånne ting.

Sånn at folk ikke skal bry seg.

Så der er demokratiet i praksis, fy f*en.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).