Tuesday 13 November 2007

Anbefalt av 0RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 20:09
(Svar til: SpacemanSpiff)

cons
Pålogget

64 innlegg
5 anbefalinger
SpacemanSpiff skrev:
:)

Kommer vi til poenget snart??
----------------------------------------- ----------------------
Koranen (sura 9:5) lærer muslimer at de vantro skal drepes....
Hvilken del av ordet DREPE er det våre politikere ikke forstår?
--------------------------------- ---------------------------Poenget er vel at det virker som om det er en slags kampanje fra et Illuminati lignende nettverk.

Og at denne kampanjen virker å være mot de blonde.

Og at dette har foregått lenge, og at de har vel bortimot full kontroll i Norge.

I skolene, sykehusene, offentlig sektor, politi, rettsvesen, politikere osv.

For ikke å glemme pressen osv.

Hvordan de har fått og har beholdt kontrollen, det er ikke så lett for meg å si.

Men det virker som om det er en krig, mot de blonde, etterkommerne av Cro Magnon menneskene da, de med blodtype 0.

Fra de andre, jeg mistenker at det er jødisk styrt.

Det husker jeg også, fra Aker sykehus, når jeg skulle operere kneet, at han karen som rulla meg ned til operasjonssalen, lagde et poeng av at jeg hadde blodtype 0.

Så på veien ned, så sa han at jeg måtte ta av meg underbuksa, ellers så blei dem sinna nede i operasjonsalen.

Og der var det ei jente som var på opplæring i å sette kateter, som bare trykte den kateter-ledningen, gjentatte ganger, hardt inn i siden av urinrøret.

Og han karen som rulla meg ned, bekynte å krangle med anestesi og kateter legene/sykepleierne, om at jeg burde få bedøvelse før jeg fikk kateter.

Og spurte meg hva jeg sa, jeg viste jo ikke noe om sånt.

Han karen som rulla meg ned, sa at karer burde få bedøvelse før kateteret osv., og jeg skjønte jo egentlig ikke hva kateter var, så hvis han sykehus-karen råda meg det, så begynte vel ikke jeg å skulle krangle om det.

Og da begynte hu jenta ettevært, som var på opplæring i å sette kateter, å bare dytte den ledningen hardt, gjentatte ganger inni siden på urinrøret, så man kunne nesten mistenke at hu ville at jeg skulle få noen sår som det ble infeksjon i f.eks. da.

Med vel ikke så morsomme konsekvenser, kan jeg forestille meg.

Og etterpå, så har jeg tenkt at det kan ha vært noe form for 'set up'.

La oss si at dem har satt ut rykte blant sykepleierene som skulle sette kateter da.

At det bare er pervoene som tar av seg underbuksa før dem kommer ned i operasjonssalen da.

Og at noen kollegaer av hun jenta hadde fortalt historie om ei sykepleier som stakk kateter ledningen inni siden av urinrøre på en pervo sånn at han måtte amputere diverse organer da.

Så sier han som rulla meg ned at de blir sinte hvis jeg ikke tar av underbuksa.

Så får de ei jente, som er på opplæring i å sette kateter, som kanskje har blitt voldtatt eller noe da, til å sette kateter.

Også har hun de tinga i bakhue, om at han må være pervo siden han tok av underbuksa, og det med at man kanskje må amputere private deler da.

Så prøver hun å ta hevn siden hun ble kanskje voldtatt da.

Men egentlig så er det noen som har planlagt og styrt det her, som har hatt møter og fortalt hvem som skulle si hva, til forskjellige tider da.

Sånn at de kunne utføre en slik amputering, på en måte at det ikke ble merket.

Nå er jeg ikke så påvirkelig for bedøvelse osv., husker jeg fra tannlege osv., så jeg skreik ut så godt jeg kunne, selv om jeg var på vei inn i narkosen.

Men det virker for meg at det er sånn de gjør 'set-up'-ene sine.

Og Aker Sykehus, synes jeg virker litt tvilsomt.

Iom. at jeg synes symbolikken i logoen til Aker Sykehus, minner om symbolikken i tegnet til den egyptiske dødsguden Aker.

Så jeg tror det finnes en Illuminati-aktig organisasjon, som kontrollerer det meste av Norge, og mange andre land.

Og jeg prøver å utbrodere om dette da.

Så jeg vil gjerne ha motargumenter her, sånn at jeg kan bli motbevist.

Fordi dette er jo egentlig rimelig far out.

Men jeg synes det er sånn det virker at de må være.

Her er en link jeg fikk på et annet forum:

http://www.tribwatch....

Her står det om 'Ashkenazi Jews', som egentlig er tyrkiske jøder.

Og som det står ikke er i slekt med hebraiske jøder.

Selv om jødedomen egentlig arves gjennom moren, så det skulle egentlig ikke gå ann å være jøde, uten å være i slekt med jødenes konge eller stamfar da, David fra bibelen vel, (Hvis det ikke var Abraham da, jeg kjenner ikke det så godt).

Men man kan jo lure på hvor nazi, som i nazi-partiet kommer fra.

Jeg har trodd de siste månendene, siden jeg leste om at russerne stod i Nord-Norge i slutten av krigen.

Og at Dwight David Eisenhower tilbydde Norge til Stalin etter krigen.

Men Stalin sa 'nei'.

(Hehe, når sa Stalin nei til land?, Kommunismen er jo en idiologi, som vil ha verdensherredømme, på samme måte som Islam vel, etter Ayatolla Khomeini).

Her er en link med mer om dette:

http://forum.tv2.no/f...


Og grunnen til at jeg tror det er sånn mafia-setupene blir gjort.

Er fordi jeg fra tiden jeg jobbet i Rimi, husker et par episoder, hvor folk har prøvd å si rykter til meg da, om personer.

Altså baksnakke dem, utenfor sammenhengen/konteksten da.

En gang, mens jeg jobba som butikksjef på Rimi Lamberseter.

Så kom assisteten min, Wenche, og sa at ei dame som handla der, var sinnsyk og sa at hu var noe advokat osv, men hu trudde ikke at hu kunne være noe advokat osv, av en eller annen grunn da.

Men jeg skjønner ikke hvorfor hu sa det til meg.

Og hu dama var litt rar, en gang vi hadde ran, så skulle hu absolutt handle, selv om butikken var stengt for ran.

Og stod utafor med en kar, i timesvis vel, og insisterte på å få handle.

Hu klagde/kjefta også på personalet, når dem gikk hjem.

Så jeg ville ikke at hu skulle kjefte på de jentene som hadde blitt rana.

Så jeg lot hu handle i butikken, på Rimi Nylænde, selv om buti


Rediger innlegg 12 minutter gjenstår...


Anbefalt av 0RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 20:10
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

64 innlegg
5 anbefalinger
Så jeg lot hu handle i butikken, på Rimi Nylænde, selv om butikken egentlig var stengt da.

Og Boye, sikkerhetssjefen da i Rimi, han sa ikkenoe.

Så jeg synes det var like greit, å la hu handle, så blei vi kvitt hu den dagen i hverfall, før hu stod der en time til og kjefta på de jentene som ble rana, når de skulle gå hjem.

Det er mulig hu var sinnsyk da, men jeg synes det var litt rart at hu skulle si det til meg utenom sammenhengen, hun assistenten.

Men samme det.

En annen gang, så var det jeg og en kar som begynte på Rimi Bjørndal, David som var ute på byen da.

Så gikk vi forbi et utested nederst i Karl Johan der.

Jeg lurer på om der det var homo sted først og så vanlig sted senere.

Enka eller noe muligens.

Så kommenterte David han karen som stod der da.

At han hadde masse tatoveringer i trynet osv, som om han tilhørte en gjeng i USA eller noe, også var det bare fake, for han gjorde egentlig ikke det.

Sa David, om en dørvakt da.

Så jeg lurer på nå om han dørvakta, og f.eks. hu rare dama som handla på Rimi Nylænde, kan ha blitt forfulgt av mafia.

Og at det er sånn de mafia-folka gjør det, de prater om folka bak ryggen, gjerne uteom sammenhengen, til andre vanlige folk.

Sånn at de vanlige folka flirer av dem som blir forfulgt, og tror at dem er sinnsyke e.l.

Sånn at dem aldri ville finne på å gi dem hjelp, og heller stole på de ryktene, enn å danne sin egen mening.

Og at de har møter og et nettverk, som de bruker for å spre sånne ting, innhente informasjon, altså se etter folk som prøver å rømme unna i en annen by, eller i et annet land da.

Sånn at det har nesten full kontroll overalt, og finner ut alt som skjer osv.

Når jeg dro fra gården til dama til onkelen min, sommeren 2005.

Så dro onkelen min og dama hans på ferie til Danmark.

Så en halvtimes tid etter, så kom det et helt jakt-team dit, må man vel kalle det, med spor-hunder osv, og jagde meg på flukt.

Jeg gjemte meg i skogen der, like ved en bekk på eiendommen.

Og da hørte jeg det var noen like ved.

Så sendte jeg tekstmelding til en psykolog, som de hadde satt som forusetning at jeg måtte gå til, for å få lov å bo på gården.

Om at hun skulle varsle politiet.

Og da fikk de folka i jakt-teamet den meldingen.

Og da ble dem sure, jeg var ikke så langt unna et par av dem, og sendte tekstmeldinger, så jeg hørte hva dem sa.

Så sendte jeg en ny melding, om at dem kunne i hvertfall få en taxi dit.

Og da hørte jeg folka i jakt-teamet sa at pga. det så skulle'n bare skyte meg i balla og ikke i hue.

Så hørte jeg sporhunder, og da løp jeg til Farris-vannet der, fant en robåt, og rodde i en time eller to, til jeg kom til en hytte, som hjalp meg bestille taxi til Larvik.

Så tok jeg bussen til Kr.Sand.

Sov en natt på hotell Skagerak, het det vel?

Tok ferge til Hirtshals dagen etter.

Leide en Toyota Avensis på Q8 i Hirtshals, med fri kilometer.

Jeg hadde tenkt å ta Eurochanel osv, men det ble ikke noe av, av forskjellige årsaker.

Så tenkte jeg å ta fly fra Rouen til Canada eller noe, men det ble ikke noe av, av samme grunn som over, forskjellige årsaker/lang historie.

Så kjørte jeg til Utrecht, og tok fly fra Schipol til Liverpool en dag eller to etter da.

Og her er jeg enda.

Men poenget da, på ferja fra Kr.Sand til Hirtshals, så hørte jeg to karer som prata.

Må ha vært noe sivilpoliti eller etteretning tror jeg.

Og de sa at mafian hadde folk på hver eneste bensinstasjon langs autobahn.

De sa de seg i mellom da.

Men sånn at jeg hørte det.

Jeg vet ikke om det var meningen.

Derfor stoppet jeg bare en gang på Jylland, og en gang langs autobahn, for å kjøpe bensin.

Jeg fylte full tank da.

Men når jeg kom til like før Lille, i Belgia eller Nederland var det vel, så var det en mafia-kar som oppdaget meg.

Det var en kar som satt på bakken ved inngangen til bensinstasjon.

Og spurte på engelsk hvor jeg var fra.

Så sa jeg Danmark, for jeg viste jeg var etterfulgt osv.

Så ville han ha det til at jeg sa Tyskland.

Så jeg var litt anspent, så jeg sa ja Germany.

Så spurte han noe på tysk.

Så svarte jeg unschuldigung, keine anung eller noe sånt.

Han spurte om jeg viste hvor Lille var på tysk mener jeg.

Men dette var en sånn amerikansk hvit kar, sånn 'hustler' kar, som jeg mener at jeg kjente igjen fra Amsterdam, når jeg havnet der av samme grunn, våren før, eller februar var det vel, og dette var i slutten av juli.

Som hadde prøvd å loppe meg for småpenger eller noe, når jeg var ute på byen en gang der, for det ble litt kjedelig å bare være på hotellet.

(En ung hvit amerikaner vel, med rasta-fletter og som skal loppe folk/hustle dem da, som det vel kalles på engelsk, er vel ikke så ofte forekommende, så jeg regner med at det var samme kar).

Men når jeg gikk ut fra bensinstasjonen igjen, ganske fort vel, for jeg fant ikke noe telefonautomat.

Så så jeg at han bomsen/hustler-karen, snakka med en sånn annen gangster-aktig type, som så italiensk ut eller fransk da, i dress osv, og begge smilte og var veldig gira og fornøyde.

Så det var tydelig at de viste hvem jeg var.

At jeg var ettersøkt av mafia osv.

Og at de har et internasjonalt nettverk.

Og at de da viste hvor jeg var, og hvordan bilen min så ut osv.

Så det er ikke så lett å komme unna sånne her nettverk.

Og det er vel derfor folk frykter dem.

Det virker også som om politiet enten også frykter dem, eller også er


Rediger innlegg 14 minutter gjenstår...


Anbefalt av 0RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 20:11
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

64 innlegg
5 anbefalinger
Det virker også som om politiet enten også frykter dem, eller også er med i nettverket da.

Selv om det vel også er untak da.

Men at dem har mye makt osv., det er nok ikke til å komme unna.

Det er omtrent Matrix-lingnende vel.

Dette er bare utbrodering om at det finnes et Illuminati-nettverk.

Så får vi se om noen har noen argumenter som kan tilbakevise dette på en troverdig måte da.

Så det blir få vi se på.

Det blir spennende å se.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).