Tuesday 13 November 2007

RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 17:21
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

57 innlegg
5 anbefalinger
Og forresten så er bruttern også blond.

Og det er lysere blond enn meg, som har veldig mørkt blondt hår.

Vi har forskjellig far da men.

Men faren hans har også mørkt hår.

Og muttern hadde veldig mørkt hår.

Så da skulle det jo ikke være noe sjangse for at han skulle fått blondt hår.

Eller at jeg selv skulle fått blondt hår.

Eller at søstra mi skulle hatt blondt hår når hu var ca. tre år, som det var på foto-et, (selv om hu fikk rødt hår seinere).

Jeg husker at det vel var kusina mi Heidi, som så det foto, som stod hos bestemora mi.

Så lagde hu poeng av at mitt hår var så lyst blondt, nesten hvitt da.

Og søstra mi hadde litt mørkere blond.

Men mitt hår blei jo mørk-blondt.

Men kan søstra mi sitt blonde hår ha blitt rødt da.

Siden mitt hår forrandra seg fra lyst blondt, nesten hvitt, til mørk blondt.

Det høres litt rart ut hele greia synes jeg.

Så er tydelig et eller annet som er ute å går.

Illuminati, betyr jo å lyse opp, eller opplysning.

Kan det være at de mener noen med lyst hår da, 'brightens up the area', som jeg husker de engelske folka sa om de nodiske språkstudentene i Brighton osv. vel.

Altså, at de lyser opp litt.

Kan det være dette som er opplegget med Illuminati da, at de ønsker å lyse opp tilværelsen sin med noen lys-hårede sex-slaver osv?

Det er mye man kan lure på, så det må vel være lov å lure på det her og skulle man vel tro.

Sånne her ting må vel være alvorlige nok til at man har lov å lure på dem, skulle man tro.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).