Wednesday 14 November 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: kristjan.molstad@aftenposten.no
Date: Wed, 14 Nov 2007 14:06:24 +0000
Subject: Sletting fra debattforum

Hei,

jeg ringte Aftenposten nå, angående noe sletting fra debattforum.

Så fikk jeg oppgitt din e-postadresse for henvendelser med spørsmål om
dette.

Fordi jeg har starten en tråd om parteringsdrapet i Larvik (og om muligheten
for at dette
kunne utført av et mafia/illuminati nettverk), og i den forbindelse
redegjorde jeg
mye omkring tema.

Det er fordi det er omfattende tema.

Og at man da skal få slettet dette, med begrunnelsen at det er spam, det
synes jeg
ikke hører noen steder hjemme.

Er debattforumet kun for tema som er av lite omfang?

Er det ikke lov å ta opp oppfattende tema?

På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).