Friday 30 November 2007

Røverhistorie fra TV2?/Var Bach etterfulgt av mafia?
Skrevet av cons 30.11.2007 kl. 13:25

Synes det var merkelig at journalisten, som tjente en vanlig årslønn, plutselig kunne bla opp 50.000 i cash fra egen lomme.

50.000 i kontanter tilsvarer vel ca. 85.000 eller deromkring i brutto-lønn, så dette synes jeg hørtes underlig ut.

Så det kan vel tenkes at TV2 er ute med noe røverhistorier, angående hvor pengene kommer fra.

Dessuten Ole Christian Bach, han dro til Dubai, eller hvor det var.

Og fikk nesten sjokk da norske media oppsporet han.

Og han ble funnet skutt i bilen sin i Sverige.

Hvorfor skøyt han seg selv?

Hva var det han fryktet mer enn å dø?

Var han etterfulgt av mafia, som har horrible måter å drepe folk på?

Hvorfor fryktet han for livet sitt i Sverige?

Har de mafia i Sverige da?

Hvorfor var han redd for det svenske politiet?

Ville det svenske politet skremme Bach, var derfor de oppførte seg rimelig underlig?

Er det svenske politiet med i mafiaen?

Var det det svenske poltiet som skøyt og drepte Bach?

Det er mye spørsmål her, men jeg synes den episoden når han skøyt seg selv virket så underlig, så det må være lov å stille noen spørsmål i hvertfall.

Og hvorfor dro Bach til Dubai, har mafian kontroll i resten av verden?

Ja nå stiller jeg mye spørsmål, så får håpe at det er noen som har noen svar og.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).