Tuesday 27 November 2007

RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 27.11.07 14:06
(Svar til: cons)

Tøffeline

5032 innlegg
306 anbefalinger
cons - Leste omtrent alt, men hele tiden satt jeg og tenkte på noe du skrev ganske så tidlige i begynnelsen av første del i ditt innlegg.

Du skrev at KGB ble avsatt og at da ble det et overskudd av div. personer.

En del ble det nok overskudd av, bare det at selv om KGB ble borte, så kom gamle KGB i nye "klær" tilbake og fortsette gjerne enda mer aktivt enn før, bare mer usynlig enn tidligere.

Det ble hele tiden sagt at mafian ble borte - absolutt ikke - tull og tøys.
Mafia`n er still going strong, bare med litt ny forkledning og kanskje ikke fullt så synlig lenger.

Sist jeg var i Russland så hadde jeg kontakt med mafia`n (hvor rart det enn høres ut, du kan faktisk stole (så langt som du kan stole på russere) på de så lenge du ikke har rotet deg opp i noe som kan bli litt for heftig for deg) og fikk den hjelpa jeg trengte og jeg hadde tilsyn av min bil så den var like hel og delene satt fortsatt der de skulle være - på min bil!

Videre måtte jeg få vekslet penger og siden minibanken var tom (på hotellet) så kontaktet jeg en bestemt mann og han sørget for at jeg fikk mine rubler til en fullt ut brukbare kurs (litt under den banken brukte).

Så du ser, i dagliglivet er de der enda, bare med nyere "klær" og faktisk ser jeg fordeler med mafia`n - både som beskyttere og hjelpere på mange måter.





Anbefalt av 0RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 27.11.07 21:14
(Svar til: Tøffeline)

ØyvindGjerv-
ik

3473 innlegg
113 anbefalinger
Jeg var nylig i Baltikum (nærmere bestemt Riga, en by med en stor russisk-talende befolkning), og i sommer på Sicilia, men jeg følte meg adskillig tryggere på Sicilia (som er beryktet for sin Cosa Nostra) enn i Riga.
Til tross for at jeg opplevde unormalt mange branner der nede - i media kom det frem at mafiaen var delaktig i flere av disse, der hensikten var å gjøre tomter klare for nye hotellanlegg - så følte jeg meg trygg, og den jevne sicilianer som vennlig og hjelpsom. Da jeg var i det indre av Sicilia kunne jeg endog se en sporstbil av den dyrere klasse gjennompepret av kuler fra automatvåpen i frontruten. Frontruten må ha vært skuddsikker ettersom skuddene ikke hadde gått helt igjennom ruten. Dette kunne man se langs en hovedgate i en mindre fjellby til beskuelse - og advarsel? - til alle og enhver. Likevel skal landsbyene på Sicilia være av de mest lovlydige og trygge i hele Italia, til tross for mafiaen. Som turist kan man etterlate seg bilen ulåst, og man kan nesten garantert forvente at ingen robber noe i bilen. Årsaken er at ingen tør, fordi turistene er en viktig inntektskilde for mafiaen, så slik sett er turistene relativt trygge der nede, mens forholdene for lokalinnbyggerene slett ikke kan sise å være trygge.

Ellers, her jeg bor i byen er vi belemret med rumensk sigøyner-mafia hver sommer. Slik har det nå vært flere år på rad.




Anbefalt av 0RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 27.11.07 21:32
(Svar til: ØyvindGjervik)

Tøffeline

5032 innlegg
306 anbefalinger
Det blir da omtrent som meg - finnes ikke redd for å ferdes i de byene jeg pleier å være i - i Russland - selv midt på natta.

Normalt merker du ingenting rundt deg, men hvis du begynner å følge med og å sjekke opp, så er det klart at det vil plinge noen bjeller om at har er det noe som ikke vi er vant til daglig.

Russerne sier selv at de trenger mafia`n - som en russer sa til meg, dere kan gå til politiet og anmelde en sak, men her er nok det best å gå til mafia`n da politiet godt kan være korrupt de også.

Som du skrev, turistene begynner faktisk å bety en del for div. byer rundt omkring og for å ikke skremme de vekk så må de nok ha noen som "passer" på.




Anbefalt av 0RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 27.11.07 21:51
(Svar til: Tøffeline)

cons
Pålogget

80 innlegg
6 anbefalinger
Jeg er ikke så inne i forholdene i Russland osv. personlig, det må jeg innrømme.

Men det her var det jeg baserte meg på da.

Dette er fra 2001, så det kan jo ha skjedd en del siden da sikkert:

'Some background first. There are thousands of Mafia-type organized crime syndicates in Russia, including about 200 operating in Moscow alone, and more than 300 functioning internationally, according to Russian police estimates.

Total membership of these gangs, known to intelligence sources as a "Red Mafia," approximates almost 1 million "soldiers" – or the equivalent of all the Russian army's ground forces.

The Red Mafia is the continuation of Russia's Communist old guard. This is why the Russian mafia is totally controlled and populated by "ex-KGB" and "ex-GRU" agents.

In reality, these men still work for Russian intelligence agencies and are still communist and still intent on destroying America – but today they have a new front and one that appears to the West less menacing.

The Red Mafia is up to all the same tricks the KGB engaged in, but now Western leaders dismiss the problems as simply a "mafia" one rather than blaming the Russian government.'.

http://archive.newsma...

Her står det jo det, at ex-KGB og ex-GRU folk gikk inn i mafiaen ved Sovjetunionens fall.

Og det var vel da rundt begynnelsen av 90-tallet da.

Og det står:

'Total membership of these gangs, known to intelligence sources as a "Red Mafia," approximates almost 1 million "soldiers" – or the equivalent of all the Russian army's ground forces.'.

Så rundt i hele verden, så hadde den røde mafiaen, i 2001, en million soldater, like mye som den røde hær.

Og det står også:

'In reality, these men still work for Russian intelligence agencies and are still communist and still intent on destroying America'.

Det står at denne røde mafia hæren på en millioner soldater, (2001 tall), verden rundt, fortsatt er kontrollert av etteretning (det vil vel si etterfølgeren til KGB).

Og det står også at de er 'still intent on destroying America'.

Altså, de har fortsatt til hensikt å ødelegge America, står det.

Når denne røde mafia hæren på en million+ soldater, som er styrt av en vel fortsatt mektig etteretning, KGB's etterfølger og Putin og omgangskretsen hans da sikkert.

Når de fortsatt har til hensikt å ødelegge USA, hvordan forholder de seg til Norge da tro?

Er denne mafia-hæren Norges venn?

Det er dette jeg lurer på da.

Om denne mafiaen, sammen med norske kommunist-spioner etc. og KGB aktive tiltak etc., driver og tar mer og mer over i Norge.

Jeg er ikke så oppdatert på hvordan situasjonen er i Russland.

Men at mafia'n er noe særlig å ha som beskyttere og hjelpere osv.

Jeg synes ikke ting som har med mafia å gjøre er så særlig å trakte etter, spørr du meg.

Hva har man lover og regler og myndigheter og politi osv til?

Er de der bare for moro skyld dem eller?

Og å ha med en sånn mafia å gjøre, kan vel ikke være så veldig betryggende.

Jeg ville aldri funnet på å ha noe med noen mafia/mob å gjore.

Jeg ville ikke stolt på dem rett og slett.

Dem har jo ingen legitim bakgrunn, og du kan jo ikke ta noe for gitt.

Og hvis det skjer noe galt, hvis du samarbeider med de, så er det jo ikke sånn at du kan gå til rettsak osv., og si at mafiaen lurte meg.

Og jeg husker jo jeg leste allerede på 80-tallet, i Vi Menn, hvordan mafiaen i Russland, straffet folk når de drepte dem osv.

De skjærer av all huden i ansiktet, sånn at liket blir funnet uten ansikt da.

Men skjærer de av ansiktet før eller etter personen er død?

Og ansikter er vel ikke det eneste de skjærer av.

Så å ha noe med sånne folk å gjøre, det har jeg egentlig ikke så mye forstålse for.

Hvis sånne mafia-nettverk ønsker å få tak i en person.

Enten for å drepe personen, fordi de frykter at den skal finne ut hva de driver med.

Eller kanskje mer vanlig, det er pen ung dame, som de gjerne ønsker å bruke som slave osv.

Så tar de vel hver og en av vedkommendes bekjente, får kontroll på en og en av familie og venner etter tur.

Og når de har alle, så bare bruker de jenta eller dama som hore eller leketøy, eller hva de vil.

Og jeg sett sånne sofaer, som dem har hatt sånne sex-slaver i.

Det stod en i kjellern i Rimi leiligheten i Waldermar Thranes gate, da jeg bodde der.

Og da hadde dem kappa av beina på sofaen.

Så sofaen, der man satt, stod bare noen få centimeter over gulvet.

Og på det sete, i tre-seteren, som var lengst til venstre, så var skinnet i sofaen, slitt og bulket.

Det var bulket etter en kropp, som bare tok en tredel av sofaen da.

Og det var revner i sofaen.

Det tjukke skinnet var så slitt, at skinnet var rett og slett revnet i 30-40 cm lange revner i skinnet.

En tjukk, dyr, skinnsofa, av god kvalitet, og med avrunede kanter.

Sånn at noen kunne vel holdt til, lenket fast i sofaen eller noe da.

Men hvorfor hadde dem skjært av føttene på sofaen da?

Hadde dem drivd å skjært på hun dama eller jenta og eller?

Sånn at hu ikke kom seg opp i en vanlig sofa?

Og hvor gamle blir sånne mafia sex-slaver, som bare holder til som et leketøy, lenket fast til en skinnsofa?

Hvor gamle blir sånne, og jeg skjønner at sikkert mange unge synes det er spennende med kriminelle som gir dem det dem vel er ute etter ofte vel, like før dem blir voksne osv. i da.

Når dem er i en hvis alder.

Men



Anbefalt av 0RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 27.11.07 22:26
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

80 innlegg
6 anbefalinger
forts.

Men hvordan liv er det å få skjært av seg diverse lemmer og bli holdt lenket til en sofa, som sex-slave, og sikkert blitt brukt mer eller mindre hele tiden, kunne det nesten se ut som på den sofaen, eller i hvertfall veldig ofte.

Hvordan liv er det da?

Jeg vet at mange jenter vel er underdanige, eller hva man skal si, men synes det her høres morsomt ut og eller?

Er sånne mafia-klaner noe å støtte opp om?

Er det ikke bedre å ha et ordentlig rettsamfunn, hvor folk kan gjøre hva de vil, så lenge det er innenfor lover og regler, og ikke trenge å bekymre seg for å bli drept av en eller annnen rabiat mafia-gjeng, fordi de tilfeldigvis har sine egne regler, som ikke er de samme som lovene og reglene som står i lovboka osv. da.

Det skal jo egentlig være samfunnsfunksjoner, som skal beskytte folk og tjene folk, i forbindelse med rettighetene deres.

Er det ikke bedre å prøve å få myndighetene til å gjøre jobben sin her da.

I stedet for å forholde seg til en mer eller mindre cowboy-aktig gjeng med vane-kriminelle, som man ikke kan stole på uansett.

Jeg ville i hvertfall ikke gjort det.

Men nå vet jeg som sagt ikke så mye om forholdene i Russland.

Men det virker som om du kjenner en del til den her russiske eller røde mafiaen osv.

Og det virker som folk som har vært på Sunny Beach osv, også kjenner til denne mafian.

Men hvordan er det i Norge?

Her har vi jo albansk mafia for eksempel.

Men jeg har hørt at folk bare sier 'mafian'.

Jeg er ikke noe ekspert på det her.

Er det den russiske mafian de mener da, når de sier 'mafian'.

Eller er det den albanske?

Eller har dem slått seg sammen, og samarbeider, og heter bare 'mafian'?

Det virka jo som om du hadde litt peiling på det med den russiske mafiaen osv., så du vet sikkert mye mer enn meg om hvordan det er i Norge og, så du kan kanskje opplyse oss som ikke er så smarte da, hvis du skjønner deg på hva som foregår.

Jeg husker jo jeg satt på irc for en del år tilbake, kanskje rundt år 2000 eller litt senere, og da begynte plutselig ei jente å prate med meg, og forklarte at det fantes mafia i Norge.

Jeg brukte nicket 'Capone' bare pga. mangel av fantasi osv.

Og da spurte hun om jeg skulle være meg, og forklarte at jeg kunne kanskje bli sjåfør, eller det var mange jobber hun ramsa opp.

Og broren hennes, var det vel, var vist også der, og han også jobba vist for mafian så hun.

Og broren min sov i plaststolen, var det vel, hjemme hos meg.

Og lurte fælt på om noe hadde skjedd, når han våkna.

Som om noe skjer når man prater på internett.

Men men.

Han er jo halvbroren min.

Og stemora hans heter Mette Ancona Holter.

Og hun hadde bodd hos en italiensk mafia-familie (Ancona da), i USA, i sine yngre damer.

Sammen med ei amerikansk dame i trøndelag, som heter Vicky vel.

Hvis jeg husker riktig.

Men samme det.

Men jeg husker jo fra 80-tallet, så var det jo stadig 'dueller' mellom Gro H. Brundtland og Kåre Willoch, i forbindelse med stortingsvalg osv.

Og det var faktisk en ganske stor begivenhet det da.

Fordi Gro var jo så hissig.

Og Willoch var jo så veltalende, må man vel si, behersket og rolig og balansert.

Og Gro klikka jo nesten, så hun hadde vel skremt vettet av de fleste motstandere.

Men Willioch holdt seg behersket, og fikk Gro til å tenne på temperamentet, og bli skikkelig småhissig og litt sinna.

Så Willoch holdt vel hodet kald, og vant vel de fleste debattene, og ble jo statsminister rundt 84 eller 85 eller noe vel? Det kan ha vært 82.

Noe sånt.

Og jeg bodde jo et år sammen med halvbroren min, og faren og stemora hans og dem, i Høybråtenveien, like ved Furuset.

Og jeg hadde jo dette med Gro og Willoch duellene i bakhodet.

Og jeg hadde vel egentlig aldri helt sansen for Gro, som ble så sinna, og tørna nesten.

Det var morsomt å se Willoch utmanøvrere eller få hun til å mistre kontroll i debattene da.

Så da det emne tilfeldigvis ble tatt opp i Høybråtenveien der da.

Så sa vel jeg noe sånn som at, å huff Gro, nei takke meg til, hun har jeg ikke så mye til overs for, jeg trokke hun er så flink.

Og da sa Mette, at Gro jo, hun er skikkelig dyktig hun.

Og hun måtte jeg ikke prate stygt om.

Mette så alvorlig og vel ganske strengt på meg.

Så der gikk jeg skikkelig over streken skjønte jeg.

Enda jeg vet ikke om Mette er sånn skikkelig AP-tilhenger.

Men jeg tror hun muligens kjente Gro litt, at dem hadde gått på samme skole eller noe.

Men jeg trodde ikke hun Mette så spesielt AP-tilhenger.

Men jeg lærte i hvertfall den dagen at Gro er dyktig osv. da.

Og det kan jo være greit å vite hvem det er som er dyktig også.

Nå er det vel ikke så mange relgiøse folk i Oslo-området og på Østlandet, så da er det kanskje like greit å Gro å se opp til da, som en som er litt stilt over alle andre.

Så kan man tilbe henne som en slag gudinne eller hva man skal kalle det.

Men men.

Det virker i hvertfall klart for meg at det er mafia i Norge.

Etter den samtalen på irc osv.

Og at det er norske folk som er i denne mafiaen.

Spørsmålet er vel om denne 'mafian' da er en ren norsk mafia, som er lite kjent.

Eller om det er en sosialisk/komunistisk mafia, bestående av mest norske mafia-kriminelle og politikere osv., som har sympati til venstresiden.

Eller om det er den albanske mafiaen, eller den russiske mafiaen, som har rekrutert en del norske også.

Eller om de her mafiaene samar


Rediger innlegg 13 minutter gjenstår...


Anbefalt av 0RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 27.11.07 22:27
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

80 innlegg
6 anbefalinger
forts.

Eller om de her mafiaene samarbeider, og alle bare går under navnet 'mafian'.

Jeg er ærlig talt ikke så ekspert på det her.

Men det er kanskje andre som har mer greie på det, og eventuelt kan opplyse oss andre på forumet om det.

Det virker i hvertfall helt klart for meg, som tidligere skrevet i tråden, at det er et eller annet som er fullstending råttent i Norge i dag.

Og at det er et eller annet 'heavy' som foregår i forbindelse med mafia osv., det er jeg helt sikker på.

Og det virker også som om myndighetene og politiet mer eller mindre har mistet kontrollen.

Og også at de here mafia(ene), kan virke som om dem går etter blonde/norrøne folk da.

At de jager og jakter og sikkert dreper gutta, og det kan vel virke som om dem er glad i å bruke de blonde damene som horer og sex-slaver osv.

Og det er sikkert flere sånne sofaer, enn akkurat den jeg så.

Så det er sikkert mange unge jenter, som synes at det ikke høres så ille ut å være sex-slave og få lov til å ha sex hele tiden osv.

Men jeg vet ikke om folk helt vet hva det egentlig innebærer.

I hvertfall hvis jeg forstod den sofaen rett.

Men det er kanskje jeg som har misforstått, og at det er andre som skjønner seg mer på det her.

Så det er veldig bra, hvis det er noen andre som har noe mer kjennskap til det her, så hadde det vært veldig bra med noen oppdateringer og korreksjoner osv.

Så det blir spennende å se, om hva som dukker opp i forbindelse med det osv.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).