Tuesday 13 November 2007

Anbefalt av 0RE: Parteringsdrapet i Larvik. 13.11.07 15:59
(Svar til: SpacemanSpiff)

cons
Pålogget

55 innlegg
5 anbefalinger
SpacemanSpiff skrev:
Jeg tror jeg har referert til dette drapet tidligere. Visstnok skal en av polititjenestemennene som var involvert i saken ha sagt at dette var det værste han hadde vært borti etter mange år i tjenesten.

Mange aviser skrev en hel del om dette men bare noen veldig få skrev om mannens opprinnelse. Meanwhale gikk sikkert i fakkeltog etter holmliadrapet men jeg tør vedde hatten min på at han ikke gikk i noen demonstrasjon i forbindelse med dette drapet. Kan han eller noen andre fortelle om holmlia drapet er noe særlig værre enn dette?
----------------------------------- ----------------------------
Koranen (sura 9:5) lærer muslimer at de vantro skal drepes....
Hvilken del av ordet DREPE er det våre politikere ikke forstår?
--------------------------------- ---------------------------Nei, jeg tror som sagt at det er et Iluminati-aktig nettverk, som har en kampanje mot de norske/blonde av en eller annen anledning.

Kanskje fordi de liker å bruke de norske/blonde/norrøne damene som sex-slaver.

Og dette foregår under jorden i en matrix-aktig stil.

Så det er nok ikke mye av dette som kommer ut, og de damene blir nok ikke gamle.

Jeg leste jo om blonde på wikipedia osv., og der står det at de som har blodtype 0, de er etterkommere av Cro Magnum menneske, som drev mye med jakt osv.

Og de var det spesielt mange av i Skandinavia.

Side de her menneskene, drev mye med langvarige jakt-ekspedisjoner, så var det mange av mennene som døde.

Og da ble det igjen X antall kvinner, for hver mann.

Og da ble de som de gjennværende mennene synes var mest attraktive valgt.

Og det var da de blonde damene, som fikk fortrinn, fordi mennene synes de var mest attraktive.

Så de fikk mange barn, mens de andre fikk færre da.

Og sånn ble det at de norrøne/Skandinaviske damene er så attraktive.

Det henger igjen fra den Cro Magnon perioden, med jakt osv, før eller rundt steinalderen da.

Og da synes vel andre folkeslag, at de nordiske damene er så fine, at de ikke kan motstå dem.

Og de har til og med bygget opp et matrix/Illuminator aktig nettverk, for å få forsyne seg av disse damene.

Med forgreninger i statsadminstrasjon/mafia kriminelle/osv osv.

Og dette med Napoleons-krigene, første og andre verdenskrig, og også reformasjonen vel (som vel var motstand mot noe av dette da), var vel også ledd i dette.

Så det er nok det med damene det egentlig går på, dette med krigene de siste hundre årene osv.

At de nordiske damene er så fine å ha som sex-slaver.

Og også at de nordiske mennene er etterkommere etter jegerfolk/Cro Magnon osv., så de er de eneste vel omtrent, som kan være en trussel mot dette matrix-aktige Illuminati-nettverket.

Det er i allefall sånn det virker for meg at det kan være.

Skal jeg se om jeg finner link til Wikipedia i allefall:

'Canadian anthropologist Peter Frost, under the aegis of University of St Andrews, published a study in March 2006 in the journal Evolution and Human Behavior that says blond hair evolved very quickly at the end of the last Ice Age by means of sexual selection.[4] According to the study, the appearance of blond hair and blue eyes in some northern European women made them stand out from their rivals at a time of fierce competition for scarce males. The study argues that blond hair was produced higher in the Cro-Magnon descended population of the European region because of food shortages 10,000-11,000 years ago. Almost the only sustenance in northern Europe came from roaming herds of mammoths, reindeer, bison and horses and finding them required long, arduous hunting trips in which numerous males died, leading to a high ratio of surviving women to men. This hypothesis argues that women with blond hair posed an alternative that helped them mate and thus increased the number of blonds.

According to the authors of The History and Geography of Human Genes (1994), blond hair became predominant in Europe in about 3000 BC, in the area now known as Lithuania, among the recently arrived Proto-Indo-European settlers though the trait spread quickly through sexual selection into Scandinavia when that area was settled because men found women with blond hair attractive.[5][6]'.

http://en.wikipedia.o...

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).