Tuesday 27 November 2007

RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 28.11.07 05:59
(Svar til: Tøffeline)

cons

82 innlegg
7 anbefalinger
Ok, jeg skjønner hva du skriver.

Du stoler mer på mafiaen enn poltiet og myndighetene.

Jeg ville ikke likt å bodd et sted hvor det er sånn.

At man ikke kan stole på myndighetene.

Folk har jo lovbestemte rettigheter.

Da ville jeg heller synes at dette landet var ganske råttent, og prøvd å flytte til et sted hvor folks rettigheter faktisk blir tatt på alvor.

Hvis det finnes så mange fler av de stedene da.

Jeg synes det virker som om det mafia-greiene og sikkert også korrupsjon innenfor politi og myndigheter, som du skriver om.

Jeg synes det virker som om det brer om seg mer om mer, de fleste stedene.

Det man kan lure på om faktisk vel er problemet da.

Tror du ikke det kan være en sjangs for at politi og myndigheter som er korrupte, faktisk er medlem av mafiaen dem og?

Også lurer dem vanlige folk til å stole på dem, når de veksler penger og oppfører seg pålitelig?

Og jeg vet ikke om jeg tror at det som stod i Vi Menn på 80-tallet, om at russisk mafia skar av ansiktene på sine ofre.

Jeg vet ikke om det var skrekkhistorier.

Jeg mener det blir litt for lettvint, å bare kalle det man ikke liker eller vet om.

Å bare kalle det skrekkhistorier.

Blir ikke det litt naivt da?

Man så jo hva de gjorde med ansiktet til han Ukrainske presidentkandidaten i åpningsinnlegget.

Og at tvingte motkandidaten til Putin i presidentvalget i Russland i 2004 til å spille inn komprimerende filmer, og jagde han til utlandet.

Og at de drepte han russiske ex-spionen i London med polonium.

Du tror ikke det er litt naivt da, og bare avskrive det som stod i Vi Menn og de eksemplene jeg har vist her, som skrekkeksempler.

Du fremstiller mafiaen mer som en gjeng med barnehagetanter synes jeg.

Du har kanskje noe pålitelig russisk dokumentasjon fra Pravda eller noe, om at mafiaen faktisk er enda koseligere enn barnehagetantene?

Jeg bare fleiper litt på slutten, men du skjønner kanskje hva jeg mener?




Anbefalt av 0RE: Finnes det en rød mafia i Norge som er en del av verdensomspennende kommunistisk russisk mafia? 28.11.07 06:50
(Svar til: jaffejoffer)

cons

82 innlegg
7 anbefalinger
Hei, jeg skjønner du synes dette hørtes morsomt og latterlig ut.

Altså for å ta en ting av gangen.

Jeg synes, som jeg har forklart om i linkene tidligere i tråden, at det kan virke som om folk som Brundtland, Stoltenberg og Giske kan være medlemer at et mafia/illuminati-aktig nettverk i Norge.

Og det virker som om dette miljøet har hatt kampanjer på gang mot folk som Jagland, Valla, Thommessen, Tønne, Søviknes osv.

På den måten at dette illuminati-nettverket eller jødisk-kommunistiske mafiaen da, kontrollerer eller samarbeider med f.eks. albanske mafiaen, og bruker dette mer voldelige nettverket og deres kontakter, mer som nazistenes pøbel-velde i gatene i 30-årene i Tyskland.

Og at de ungdommene i Drammen, var del av et lokalt kriminellt nettverk, som nok er i forbindelse med kriminelle nettverk i Norge og Sverige og andre steder.

Sikkert den albanske mafiaen da.

Jeg har jo lest på debattforum osv., at albanerne selv sier at de kontrollerer underverdenen i Norge.

Og at de i Sverige, f.eks. i Gøteborg osv. er vel også velkjent.

Og de har jo tatt over for den italienske mafiaen til og med i Milano leste jeg på nettet for et par år siden.

Så dette nettverket er nok sterkt nok til at de kan få til en sånn aksjon på utestedet Børsen i Drammen, at de kan dra Jagland sønn ut av dette respektable utestedet.

Jeg var der en gang på 90-tallet, og det virka mer eller mindre som et sosse-sted, der de mer 'vellykkede' ungdommene i Drammen dro for meg da.

Jeg kan ikke huske at det var noe typisk invandrersted f.eks.

Det blir vel som et diskotek i Oslo da, ja det er vel Børsen i Oslo og, eller det er kanskje stengt det.

Og Barock er vel stengt og, så det var ikke så lett å finne eksemler.

Ta Horgans i Hegdehaugsveien da.

At plutselig skal det komme en gjeng med 12 invandrer-ungdommer inn der, og dra ut en kar som står i baren der på gata, slå'n ned, og fortsette å sparke'n i magen og hue.

Og karen i baren har aldri sett disse folka før, og er en streit kar sikkert, som er sønn av en kjent politiker.

Jeg vet ikke om hvordan dette høres ut for deg.

Men jeg synes det ville vært litt rart hvis dette skulle være en tilfeldig episode.

Hvis 12 invandrer-ungdommer drar en tilfeldig valgt kar ut på gata og banker han opp, da er det jo de som styrer byen, må man vel si.

Hvordan kan de gjøre det da.

Det er vel ikke de som skal styre byen?

Det er vel politi og myndighterer?

Det må jo være at de terrorriserer byen da.

Hvorfor tar ingen opp dette problemet?

Er det riktig at folk skal finne seg i å bli terrorisert da?

Man slår jo ned på terrorister som Bin Laden osv.

Bare for å ta et eksempel som folk kjenner igjen.

Det er vel ikke like alvorlig, men er to eksempler på samme problemet spørr du meg.

Men folk er vel for feige, og redd for å ikke virke politiske korrekte nok, til å tørre å ta det opp da.

Skal jeg se om jeg finner kyllingmannen her.

http://forum.tv2.no/f...

I den tråden står det om kyllingmannen.

Det er Bård Tufte Johansen som står utenfor Ullevåll sykehus og har på seg kyllingdrakt foran TV2 kameraene, selv om han jobbet i NRK.

Jeg synes hele den scenen virker planlagt.

Som om dette her var arrangert, og at disse lille lørdag viste om det som skulle skje.

Så jeg lurer på om noen driver å tuller med familien Jagland, eller har tullet, mens han var i en posisjon hvor det virket som han kunne bli leder av AP da.

Som en motkandidat, og representant for det samme LO som Valla var en representant for vel.

Og da, som motkandidat, mot miljøet rundt Gro, Jens og Thorvald osv da. (Og muligens Giske og, uten at jeg kjenner det miljøet så godt).

Og den gjengen der, med Kolberg muligens osv., dem tror jeg er del av et kommunistisk spion/mafia/illuminati nettverk.

Og det har jeg skrevet mer om i postene i åpningsinnlegget.

Og at det illuminati-aktige nettverket er verdensomspennende, og har makt også i USA og andre land, det tror jeg nok egentlig ikke er for usannsynlig hvis jeg skal være ærlig.

Så jeg mener jeg har dokumentert at dette jeg skriver her i posten og tråden er sannsynlig, og har gitt substans til disse påstandene.

Så bare si fra hvis det er noe mer rundt dette som er uklart, og hvis det er noe du lurer mer på, for da er det ikke umulig at jeg klare å hoste opp noen linker om det osv.

Bare for å bruke et litt fleipete uttrykk, jeg mener jo ikke hoste bokstavelig da selvfølgelig, jeg skal jo skrive linken i innlegget, det er jo det jeg mener.

Jeg skal prøve å være litt mer seriøs, det er sikkert lett å misfortså hvis man fleiper for mye, så det forstår jeg, så det får jeg prøve å slutte med.

Men bare si fra i hvertfall da, så skal jeg se om jeg ikke klarer å finne det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).