Sunday 11 November 2007

Nei, det er klart at blondinevitser er like trakasserende som negervitser etc.

Men det virker som om det er en kampanje mot blonde noen ganger, kan det nesten virke som.

Om man ser på hva som foregår mot blonde jenter i Oslo osv., og det du skriver der om blondinnevitser som blir godtatt og negervitser som er tabu og rasistisk.

Blonde er vel egentlig den norrøne rase, så det er vel egentlig like rasistisk med blondinnevitser som negervitser.

Men det virker som om det er slags koalisjon mellom arbeiderbevegelsen/sosialister og kriminelle og halv-kriminelle nettverk av muslimer osv, som har en agenda mot blonde/norrøne, synes jeg nesten det kan virke som.

Sosialistene slipper muslimene inn i landet, og muslimene tar seg av grovarbeidet med å holde de norske/norrøne i sjakk, eller hva man skal kalle det.

De utenlandske, muslimske miljøene kontrollerer vel mer eller mindre Oslo vel, virker det som, i samarbeid vel, med sosialistiske/sosialdemokratiske nettverk innen offentlig sektor mm.

Det virker i allefall for meg som om det finnes en slik agenda.

Og at også politiet nok er med i denne sosialistiske mafian innenfor offentlig sektor, eller hva man skal kalle det.

Og at dette nok kan være grunnen til at det slås hardere ned på negervitser enn blondinevitser.

Jeg burde vel ta en del forbehold her osv, men det er vel egentlig bare å åpne øya, og se hva som foregår i hovedstaden f.eks., så burde det vel være ganske opplagt at det må være noe slikt som pågår.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).