Tuesday 20 November 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: lynne.overend@ipcc.gsi.gov.uk
Date: Tue, 4 Sep 2007 00:53:29 +0000
Subject: Enclosures

These are the notes I wrote when I came back home from the meeting with Sgt.
Smite on Walton Lane
Police-station on 22/6.

They are mostly in Norwegian btw.

Also, I have got about 250 un-indexed documents from when I was working at
arvato.

These are scanned copies, and the orginals are the Norwegian Embassy.

But just contact me if you want me to send the 250 un-indexed documents from
arvato as well.

Most these documents were in 'pile' of documents I handed to Constable
Holmes in January.

So just tell me if you want me to send you those documents as well, then I
could just e-mail then,
or try to put them in a zip-file or something like that.

So just e-mail me back if you want me to do that one of the next days.

And also tell me if there are any other things should have remembered.

Hope that this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).