Thursday 15 November 2007

Det stemmer, hun ene teamleaderen, sa i et møte en gang, i begynnelsen av november i fjor vel.

At hun andre norske team-leaderen, som var gravid også forresten, og som også vel må sies å ha oppført seg mer eller mindre som en slavedriver, de siste månedene, selv om var helt vanlig i starten, det virka i hvertfall sånn.

Eller i hvertfall tilnærmet vanlig da.

Altså, første gangen jeg prata med hun, så hadde jeg ikke sett hu før omtrent, så plutselig slår hu seg ned på plassen ved siden av og skal prate osv.

Så da, i den situasjonen jeg var, så kan man jo lure om hun var noe trojansk-aktig ting for noen, pga. av alt det mafia tullet osv.

Samme synes jeg det var med hu finske Katri f.eks., hu plutselig skulle begynne å prate om alt mulig, enda jeg ikke hatt sett hu før omtrent.

Jeg synes ikke det er vanlig at folk, eller damer/jenter da, skal begynne å prate så mye med en gang.

Først så må man vel komme på hils så og si.

Og likesom spørre noen få spørsmål en gang eller to.

Og så kanskje å begynne å prate mer om jobb og alt mulig, når man er litt mer sånn presantert, eller blitt litt kjent i hvertfall.

Men her var det bare masse prating om alt mulig, med en gang, på begge to, uten at jeg synes at jeg viste noe om hvem dem var på forhånd.

Jeg viste ikke navna dems omtrent, og hadde nok ikke kjent dem igjen hvis jeg hadde møtt dem på på bussen til jobben eller i butikken, for å ta et eksempel eller to da.

Så det synes jeg var litt snodig.

Og når jeg da hadde overhørt flere ganger i Oslo, at det var forfulgt av noen mafia greier, og at folk prata høyt om, 'å har dem ikke fått tak i'n enda da, hihi', og 'han der kan vel ikke være så vanskelig å ta, han går jo samme vei hjem fra jobb hver dag'.

Så da begynner man jo å lure litt på folk, eller damer da, hvis dem skal bli så fort kjent.

For politet har jo ikke sagt noe råd osv. om hva som foregår, så jeg er egentlig litt blank på det.

Men det skjedde jo den episoden på gården til samboerdama til onkelen min i Kvelde, hvor jeg hørte dem prata om at dem skulle skyte meg osv.

Men så kom det noen sporhunder osv.

Og da husker jeg at jeg hørte banning borte fra gården der, så nå her like etter jeg våkna i dag, så tenkte jeg at det kunne kanskje ha vært politi som kom med sporhunder.

Men først tenkte jeg at det var hundene som hadde gått feil vei og kommet tilbake igjen, og at det var derfor dem banna.

Men det er ikke så lett for meg å vite nøyaktig, men jeg sendte jo tekstmeldinger om at dem skulle ringe politi.

Så det kan jo kanskje ha vært sånn og.

Men hva var det jeg skreiv om.

Jo, jeg skreiv om hu ene team-leaderen som var gravid.

Det kunne vært at hun var i kontroll av det kriminelle nettverket og.

Fordi hun andre teamleaderen, hun sa at hun Vivian da, hun pleide å grine noen ganger, sa hu Line.

Fordi jeg klagde jo til Line på at Vivian herja så mye med meg, eller trakasserte og kjefta osv.

Men hun kunne jo ha vært tatt under kontroll av det nettverket, hun og.

Men jeg viste egentlig ikke hva min posisjon var i forhold til de eventuelt forskjellige mafia/mob organisasjonene og politiet, og de sivile politfolka som dreiv og spana osv., de sa jo at jeg ikke skulle prate med noen der, og heller ikke andre steder så mye.

Og jeg hadde jo telefoner omtrent non-stop det meste av tiden, og i lunch-pausene, så dro jeg jo rett hjem for å spise hjemme, pga. den nye dyrere husleien i nye leiligheten.

Og det var jo ikke så høy lønn, det var jo såvidt over minstelønn vel.

Så det var ikke så enkelt alltid for meg å få oversikt over hva som foregikk, når jeg ikke prata med noen osv. der, annet enn at hvis dem begynte å prate og lurte på noe da, da svarte jeg selvfølgelig.

Men når jeg tenker på det nå, og glemmer all den trakassering greiene, så tenker jeg jo at det kanskje var noe galt som foregikk med hun ene team-leaderen også.

Uten at jeg kan nesten vite, i hvor høy grad folk frivillig eventuelt er med på sånne ting, eller om de blir tvunget.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).