Thursday 14 February 2008

Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

Nei, jeg traff noen trønderjenter på Braemar over til England i 89 vel.

Så var dem på besøk hos meg når dem skulle på Alarm-konsert i Oslo i 90 vel.

Også møtte jeg plutselig hu ene dama, utenfor Oslo City, sånn rundt 2001 vel.

Også gikk vi på byen et par ganger, på Grunerløkka osv da.

Også begynte hu plutselig å prate om orgasmekontroll og det som var, at kvinnen skulle instalere et slags klesplagg på mannen, som hun hadde nøkkel til da.

Sånn at hun kunne styre/ha kontroll over når mannen kunne ha orgasme da.

Det oversetter jeg til å bety sex-slave spørr du meg.

Og jeg har tenkt litt tilbake, og da husker jeg at når dem var på Abildsø i 90, så snakka hu jenta, om en fest hun var på, hvor en kar hadde hatt seg med ca. 14 eller 15 damer eller noe.

Nå lurer jeg jo litt på hvordan dette kan skje.

Og hu venninna hennes, som var med til Oslo.

Hu bor i England nå, og var en av ildsjelene i den norske The Alarm fanklubben vel.

Hun, en blond pen jente, ble kalt et annet navn, enn det hun egentlig hadde.

Hun ble kalt Caroline, tror jeg, men hadde egentlig et helt annet navn, som hun ble døpt med.

Noe sånt.

Og jeg mistenker at et av de navnene kan ha vært noe slave-navn eller noe.

Kanskje hun er slave i England nå.

Og jeg er jo blond selv, og det virka som om hun trønderdama ville ha meg som slave da.

Men jeg er ganske egenrådig, så jeg er nok ikke så kompatibel med sånne stilligner.

Men jeg lurer på om det kan være noe del av en kampanje, og at blonde folk i Norge, og ellers blir brukt som slaver.

Altså sex-slaver osv da.

Det kan nesten se sånn ut synes jeg.

Det var derfor jeg begynte å tenke litt på hun barneombuden da.

Som så litt nedtrykt ut, og kanskje skammet seg litt, så det ut som, på et av bildene.

Om hun kan ha blitt utnyttet som noe slave.

Og at derfor det var så viktig å få han gamle barneombuden ut, etter kun fire år av tiden (som vanligvis er åtte år).

For å få inn en pen blond dame som kunne brukes som slave istedet.

Jeg kan ikke si nøyaktig at det er sånn.

Men jeg synes jo det er berettiget å ta det opp.

Siden det virker som om dette kan være et problem av et visst omfang i Norge, synes jeg det virker som.

Så da skriver jeg om det, selv om det kanskje ikke er vanlig å skrive i den stilen her.

Så blir det artig å høre hva andre mener om dette.

Jeg mener i hvertfall dette seriøst, så det håper jeg andre klarer å, å diskutere det her på en seriøs måte.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770782#comment_1770782

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).