Friday 15 February 2008

E-mail to Arne Mogan Olsen, 16/2. (In Norwegian).

Fwd: E-post adresse.
16 February 2008
00:58
Subject
Fwd: E-post adresse.
From
Erik Ribsskog
To
arnemogan@gmail.com
Sent
16 February 2008 01:00

Heisann fattern,

jeg har tenkt litt etter den siste samtalen, når du ringte meg her om dagen.
Det tullet du begynte å prate om, om Co2, utenfor sammenhengen.

Sånn Co2, eller noe, var det du sa.

Hva var det for noe tull da?

Du har vel aldri vært noe opptatt av Co2?

Jeg er dritt lei sånn tull.

Så jeg lurer på om vi bare skal ta en pause i kontakten, sånn som jeg har med f.eks. Pia.
Jeg tror det er smartest.

Og hva var den røde tresofaen, med lokk, som du snekra til meg, når jeg var sånn 1-2 år, på
Toppen der på Bergeråsen.
Var det nesten som kiste også eller.
Eller var det bare sofa til å ha ting i?

Samme det.

Men hva var det når du Christell sa at Borgen hadde gått inn i garderoben dems.

Sånn at begge vi hørte det.
Og du bare lå på terassen der, og ikke sa noe.

Og hva med når Christell og Nina var sånn åtte år, og dem sa til meg at onkelen til
Nina hadde tilbudt hu 100 kr for å suge'n.

Også sa jeg det til deg og Haldis, hva gjorde dere da?

Og hvorfor husker jeg at muttern lå i senga deres på Toppen der, på magan, og
grein, og var ikke tilsnakkelig?

Det er mer dritt og, jeg kommer ikke alt sammen nå.

Men jeg tror vi nok får ha en pause i kontaken ja.

Jeg lurer på om det ikke er like smart.
Så får du ha lykke til med snekker-jobber osv. da.

Jeg har hatt nok dritt og tull nå, så jeg orker og gidder ikke mer av det.
Mvh.
Erik

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Feb 7, 2008 8:58 PM
Subject: E-post adresse.
To: arnemogan@gmail.com


Hei,

takk for telefon osv.

Jeg skal si fra hvis jeg ser noe jobber osv., så skal jeg sende e-post om jobber osv.

Igjen takk for telefon!

Erik

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).