Thursday 14 February 2008

Dagbladet Message Board, 15/2. (In Norwegian).

Hmm...
Skrevet av Anna Lindh 15.02.2008 kl. 01:08

Dette har jeg dessverre ikke noe svar på. Det jeg vet er at disse ¨"flyktningene" som jeg har hatt kontakt med har veldig god intern informasjon som jeg ikke er blitt informert om.

En av mine nye venner som er afghaner, har nettopp fått hele sin familie hit. Jeg har hjulpet han så godt jeg har kunnet, han har i dag en god jobb og nettopp fått sin familie hit. Han er i motsetning til henne vi her diskuterer et meget ærlig menneske. Jeg vil ikke legge ut min e-post her, kanskje jeg kunne hjulpet deg. Høres veldig dramatisk ut det du har opplevd. Kan du ikke spørre deg litt rundt?

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
anbefalingerBra! RE: Hmm...
Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 01:24

Takk for svar!

Joda jeg skal jeg gjøre det.

Det er jo med tanke på å få hjelp av norske myndigheter jeg tar opp dette.

Altså, jeg klarer jo meg selv i England, men jeg er jo norsk, og jeg synes jo, at når ting skjer i forbindelse med organiserte kriminelle nettverk, og at man blir jaget fra landet, må man vel kunne si, av folk med våpen og hunder, så burde man vel kunne få råd av myndighetene, og hjelp til å finne ut hva som foregår.

Men det virker som om myndighetene selv er involvert synes jeg, siden de ikke engang svarer på e-poster sendt til politidirektoratet, justisdepartementet, utenriksdepartementet, smk, etc.

Og politiet/Kripos vil ikke gi noe råd/hjelp.

Så jeg vet ikke om en flyktningeorganisasjon, kan hjelpe til med problem i hjemmlandet eventuelt.

Men hvis det er noen som har noen informasjon om dette, så kontakt meg gjerne på eribsskog@gmail.com.

Hvis ikke så burde jeg vel klare å finne ut av dette selv og, men hvis det er noen som har skikkelig peiling osv., så hadde det jo vært veldig bra hvis dem viste noe.

Så på forhånd takk for hjelp i såfall!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770723#comments_container

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).