Thursday 14 February 2008

Lofoten. (In Norwegian).

Ingen personlig tragedie
Skrevet av Fremtiden 14.02.2008 kl. 20:54

Manuela er fremtidens politiker.Dette er ingen personlig tragedie, men en tragedie for det politiske Norge som via "retoriske overfortolkninger" klarer å gjøre noe så enkelt som "middag med en bekjent" til all verdens kriminalitet. Norge er multikulturellt, det suser inn i fremtiden og er avhengig av arbeidsinnvandring (for at du og jeg skal få ha sjefsjobber,og andre jobber,ok,da),for å beholde arbeidsplasser i Norge, forebygge utflagging, ta integrering på alvor og godta at slik er det)

At noen fremstiller dette, med all den politiske mer eller mindre "uskyldighet" som politikere liker å fremstille seg med, ikke minst de borgerlige(er borgerlig) er totalt mangel på hvilke utfordringer Norge, Europa og verden står overfor i fremtiden med den folkevandring som foregår. MANUELA RAMIN -OSMUNDSEN er en politiker for fremtiden, en GULLGRUVE for det partiet som klarer å "kapre henne".;med sin kunnskap,interkulturelle/globale bakgrunn og kunnskap(utdannelse).Danner hun parti, stemmer jeg, og mange ,på henne.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 2
anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av hmmm 14.02.2008 kl. 20:55

Håper dette er sarkasme...

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 1
anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av Fremtiden 14.02.2008 kl. 21:02

nei,dette er ramme alvor,jeg klarte å kvitte meg med nisseluen,omsider,etter noen turer i utlandet, og ser hvilke utfordringer de står overfor.Vi må ikke tro at Norge overlever på nasjonalromantikk

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av Svein 14.02.2008 kl. 20:57

Hvilket parti vil synke så lavt at de vil ta den løgneren inn i varmen og gi henne et tillitsverv på høyt plan?

Ja kansje Sv. etter valget er desperate nok, og der er det mange løgnere fra før.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 1
anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av Fremtiden 14.02.2008 kl. 21:04

Se hva som skjer i AMERIKA,NEI, ETT NYTT PARTI I NORGE, SOM KAN LØSE fremtidens UTFORDRINGER

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av cons 14.02.2008 kl. 21:17

Har hun ikke løyet for statsministeren og landet da?

Jeg synes ikke slike løgner er bagateller.

Det virker som om du bagatelliserer disse løgnene.

Man må kunne stole på statsrådene, hvis de blir grepet i løgn for sjefen og landet, så er de vel ikke spisbare mer som politiske ledere(?)

Og hun har visst vært i noe skandale før også, i Innvandrerverket.

Så jeg tviler nok litt på om hun her Ramin-Osmundsen er fremtidens poltiske leder.

Da tror jeg det er noe galt med fremtiden.

Hun tilhører vel heller fortiden, som politisk leder, skulle man vel tro, og også håpe, når man ser det tullet hun driver med.

Og begynner å lure på om det være noe kos på bakrommet, som er årsaken til dette tullet med barneministeren.

Dette er vel litt slag under beltestedet, men likevel, når det er snakk om statsråder osv., så er det vel lov å ta opp ting som dette.

Særlig når folk mener at hun fortsatt er fremtidens leder.

At, hun ser vel mer ut som en mann, gjør hun ikke det da?

Hvorfor ville hun hive ut han Bjartmann, eller hva han heter.

Alle barneombud har sittet i åtte år, untatt Bjartmann, som Osmundsen ville hive ut etter fire år, med en mer eller mindre troverdig begrunnelse.

Kan det være at hun ville ha en pen dame der i stedet?

Var det et forhold på si, mellom Osmundsen og Kraby?

Er det et arrangert ekteskap Ramin-Osmundsen er i?

Hva er det som foregår i bakgrunnen?

Hvorfor vil Osmundsen riskere hele sin politiske fremtid for å få Kraby inn i stillingen som barneombud?

Jeg lurer på om det kan ha vært mer i bakgrunnen, enn at dem bare har vært i samme bursdagselskap.

Hva skjedde egentlig når Osmundsen besøkte Kraby i Lofoten?

Det tror jeg sikkert Eia og Tufte-Johansen kunne ha lagd noe morsomt om.

Uten at jeg kjenner noe særlig til hva som har foregått, men jeg synes nesten man kan mistenke at det er mer som har foregått, enn som har kommet ut, eller inn, bare fleiper, og jeg mistenker også, at dette kunne man sikkert ha laget masse artige humor-programmer om.

Uten at jeg vet dette i detalj da, så det må jeg selvfølgelig da forbehold om.

Men hun dama prater vel ikke engang flytende norsk, gjør hun det da?

Burde ikke det være et krav til statsråder?

At de prater flytende norsk?

Men samme det, man kan vel ikke forlange av denne regjeringen, at de skal klare å finne kandidater som prater flytende norsk.

Nå må jeg ta forbehold om at jeg egentlig ikke kjenner saken da.

Og at jeg bare skriver det jeg har inntrykk av, etter å lest litt i nyhetene.

Men du kan kanskje rette opp det jeg skriver som er feil da.

Så beklager hvis jeg har skrevet noe feil!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html#comments_container

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).