Thursday 28 February 2008

Spion/Target-guy. (In Norwegian).

Jeg tror, (jeg har overhørt), at myndighetene har brukt meg som en spion/target-guy.

Og dette er mot min vilje og viten, og uten at jeg har skjønt hva som har foregått, og sammenhengen rundt dette.

Og nå, så sier de ikke noe.

Og jeg har ikke noe oversikt over hva situasjonen min er.

Jeg vet ikke hva som har foregått, og ingen sier noe.

Og jeg vet ikke hvem jeg kan stole på.

Jeg har prøvd å få en dialog med politiet i Norge og Storbritannia, og ambasaden i London, men jeg vet ikke hvem som er på min side, og hvem jeg kan stole på.

Jeg vet ikke hva situasjonen er, så jeg vet egentlig ikke hva min side er engang.

Jeg vet at myndighetene ikke har lov å bruke folk som spion/target-guy mot deres vilje.

Så myndighetene piner meg vel da, og spekulerer i at jeg skal ta selvmord, sånn at dette, at de har brukt meg som spion/target-guy, mot min vilje og viten, ikke skal bli kjent.

Og jeg mener myndighetene har plikt til å opplyse folk om hva som har foregått i saker hvor de selv er innblandet.

Jeg har kolleger osv., som jeg ikke vet hva som har skjedd med på et og et halvt år.

Og myndighetene sier ikke noe.

Og myndighetene sier ikke noe om hva som har skjedd i forbindelse med at de har brukt meg som spion/target-guy.

Og myndighetene sier ikke noe om det mafia-greiene i nyhetene osv.

Så jeg vet ikke hva min situasjon er.

Jeg har ikke noe mulighet til å få kontroll, før jeg vet hva situasjonen er.

Og Amnesty bare sier at de ikke kan hjelpe meg.

Så da blir jeg bare levende i et helvete, mens myndighetene venter på at jeg skal ta selvmord da.

For å unngå at hva de har gjort skal bli kjent.

Jeg prøver å få kontroll, men myndighetene driver å legger hindringer i veien for en rettsak jeg prøver å få igang osv.

Så det er ingen respekt for menneskerettighetene osv.

Og jeg kommer til å ta opp disse bruddene på mine rettigheter fra myndighetenes side, hvis jeg får kontroll, og finner ut hva situasjonen er, og får muligheten til det.

Så i mellomtiden så finner dere meg her i helvete.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).