Friday 22 February 2008

Mistanke om mafiavirksomhet blant pleiepersonell. (In Norwegian).

Men det inntrykket jeg har av sykehusene i Norge.

Jeg kjenner mest til Aker sykehus i Oslo, og Moss sykehus, så virker det for meg, rimelig klart, at det er mafianettverk, antagelig kommunister eller Illuminati, eller noe slikt da, som inflitrerer disse sykehusene.

Og amputerer bein på særlig lyshåra folk osv., som egentlig ikke trenger å amputere bein osv, virker det som, bare for å ta et eksempel.

Og kutter av tissefanter, som en del av en agenda for en mafia da, bare se på kongen, jeg mistenker at det skjedde med han.

Og jeg mistenker også at slike nettverk, doper ned folk, jeg mistenker litt at de kanskje amputerer armer og ben osv., og holder de kunstig i live i hjerte og lunge maskiner, til skrekk og advarsel osv.

En episode, fra King George Rd. i Brighton, når jeg og en kamerat var på EF språkreise der, med Paul Wilkie som kursleder i 88, hvor de hadde en sykeseng i stua, vertsfamilien altså.

Den episoden, med sykesenga i stua osv., på bakgrunn av den, og det jeg har opplevd selv på Aker og med moren min på Moss sykehus, og Radiumhospitalet.

Hun mista ikke håret av cellegiften hun fikk på Radiumhostpitalet, men fikk grått hår.

Jeg mistenker at hun ble gitt noe placebo cellegift.

Og fra Grandiosa full-pakke videoen, så kan det virke som om det foregår organisert tulling med eldre på eldrehjemmene.

Og med tullet som var med Grandiosa pizzaene, at de ble forbudt i Sverige osv.

Og at Orkla holder produksjonsprossessen hemmelig, og at de stadig bytter bindemiddel i kjøttblandingen, og det står på esken at det er soyaprotein, men de sier til avisa at det er gelatin (basert på svin).

På bakgrunn av dette, så ville jeg ikke vært overrasket hvis det viste seg, at eldre på eldresententerne, som har dødd mer eller mindre naturlig, viste seg til slutt å havne i Grandiosaene.

Jeg husker da farmora mi døde, og jeg var med å bar kista til grava.

Og den veide ikke mye den kista.

Det er greit at farmora mi ikke var så tjukk og svær, men den kista veide veldig lite.

Så på bakgrunn av Full pakke videoen.

Som er regisert av eks-mannen til Ingrid Tyssen, eller hva hun heter.

Hun dama fra Valla-saken.

Eks-mannen er jo kamerat, eller 'kamerat', med Stoltenberg.

Og i den videoen, så kan man også se at han utlendingen i videoen, symbolsk har seg med hun datra til han talk-show karen.

Hun jenta som er i en ny film nå.

Hm.

Han der som spørr masse spørsmål, og som ikke virker å ta så hensyn til hva folk svarer.

Og som ikke liker å bli kalt Freddy leste jeg.

Skavlan ja.

Der var navnet.

Men men.

Hvis folk ikke tror meg, så kikk på den videoen selv.

Og prøv å husk hva man lærte om analyse, fra norsktimene.

Særlig dem som har gått handel og kontor, og vel også almenn, har vel lært å analyse reklamer f.eks.

Men men.

Og ta også en kikk på hvor proffe Stabburet sine websider ser ut.

Se hvor bra reklamene for Grandiosa er osv.

Jeg tror det er et kjent lure-triks.

Hvis det er noe galt med innholdet, så gjør fasaden så ren og ordentlig som mulig, så vil ingen mistenke at det er noe galt.

Det minner meg om huset til besteforeldra mine forresten.

Hvor bestemora mi alltid holdt det veldig rent og ordentlig.

Og det var malt grønt.

Og en kar, som var litt eldre enn meg, en lærer var det kanskje, på Berger skolen, han sa at det kom røyk fra pipa hele året.

Det var vel snodig.

Hm.

Jaja, det er mye rart i verden, men sånn kan det være.

Skal jeg se om jeg får gjort noe jobb her.

Ja, jeg må ta med det, at jeg ville kanskje fulgt med en ekstra gang, hvis man har f.eks. foreldre etc. på eldrehjem osv.

Og ikke latt pleierne herja for mye med dem.

Det er kanskje bedre sånn dem har det i f.eks. Danmark og også sikkert Pakistan.

Jeg tviler på at de eldre havner i Grandiosaen i Danmark eller Pakistan.

Men så har dem vel kanskje heller ikke grandiosa der.

Men det er kanskje en grunn til det.

Jeg tror ikke dem ville ha kjøpt dem, selv om dem hadde hatt dem i butikkene der.

Dem er nok mer vant, hvis jeg skal gjette, til å ta en ekstra kikk på hva maten egentlig er, og bruka øya og hue, og gjette og tenke, hva de kjøtt-aktige bitene på pizzaen egentlig er.

I allefall tipper jeg at dem nok er mer vant til å tenke sånn.

I forhold til Norge, hvor vi tror at alt er rent og ryddig og ordentlig, og jeg er enig i at det burde være sånn.

Bare at noen ganger, så synes jeg det virker som, at alt nok ikke er så rent og ryddig og ordentlig i virkeligheten, som man kan få inntrykk av at det er, ved å se på hvordan det virker på overflaten.

Så det hadde kanskje vært en ide å hatt i bakhodet.

Sånne ting, som med de eldre og pizzaen osv., skal i hvertfall jeg prøve selv å ha mer i bakhodet.

Så får vi se om jeg klarer det.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/22/527745.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).