Thursday 21 February 2008

Enclosure 1, e-mail to Amnesty, 21/2. (In Norwegian).

Fwd: Til Sivilombudsmann Arne Fliflet, Klage.
21 February 2008
15:50
Subject
Fwd: Til Sivilombudsmann Arne Fliflet, Klage.
From
Erik Ribsskog
To
John.Hook@amnesty.org.uk
Sent
21 February 2008 15:41


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Feb 21, 2008 1:28 PM
Subject: Til Sivilombudsmann Arne Fliflet, Klage.
To: arkiv@sivilombudsmannen.no

Hei,

jeg ringte Sivilombudsmannen på 22 82 85 00 nå, og fikk bekreftet at det er du som
er overordnede leder, for Kontorsjefen.

Grunnen til at jeg sender denne klagen, er fordi det var noe jeg synes var veldig rart
i forbindelse med korrespondansen med Sivilombudsmannen.

23. desember i fjor, så sender jeg en klage pr. e-post til Sivilombudsmannen.

10. januar, så sender Sivilombudsmannen meg en e-post, hvor det står, at de har mottat e-posten fra
23. desember, og hvis jeg fortsatt ønsker å klage, så må jeg sende de et kortfattet, undertegnet brev,
om dette.

24. januar, så sender jeg nettopp et kortfattet, undertegnet brev, om at jeg vil fortsette med klagen.

Så, 14. februar, så får jeg et brev fra kontorsjefen hos dere, hvor de ikke er fornøyd med brevet mitt
fra 24. januar, enda jeg skriver det akkurat som de ber om i e-posten fra 10. januar.

Så jeg synes det virker klart at Sivilombudsmannen gjør seg dumme, og later som at de ikke forstår
hva jeg ønsker å klage på, enda det burde være klart utifra brevene og e-postene jeg har sendt dem.

Så det virker som om noe er galt, og at de prøver å få meg til å miste kontroll over klagesaken og/eller
legge hindringer i veien for denne.

Så jeg mistenker at det kan være noen form for korrupsjon inne i bildet.
Og det synes jeg er alvorlig, så derfor tenkte jeg at det var best å si fra om dette, til vedkommendes
overordnede.

Så jeg håper du har muligheten til å ta en kikk på dette, det står et referansenummer i det siste
brevet fra Sivilombudsmannen, og det er 2007/2263.

Håper dette er i orden, og at dere klarer å få ryddet opp i de nevnte problemene!

Mvh.
Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).