Monday 25 February 2008

Enclosure 2, e-mail to the CAB, 25/2.

Fwd: Out of Office AutoReply: Problems with the CAB
25 February 2008
14:54
Subject
Fwd: Out of Office AutoReply: Problems with the CAB
From
Erik Ribsskog
To
Thomas, Sue
Sent
25 February 2008 14:41


---------- Forwarded message ----------
From: Harker, David <David.Harker@citizensadvice.org.uk>
Date: Aug 22, 2007 7:59 PM
Subject: Out of Office AutoReply: Problems with the CAB
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

I am on leave until Thursday 30th August. I will reply as quickly as possible on my return.
David
The Citizens Advice service is a network of charities that helps people resolve their legal, money and other problems by providing information and advice, and by influencing policymakers.
• For information and advice www.adviceguide.org.uk
• For information about our campaigns, to volunteer or support us www.citizensadvice.org.uk
• Volunteer hotline 08451 264 264
NOTICE: this e-mail originates from Citizens Advice, an operating name of The National Association of Citizens Advice Bureaux (Charity Registration Number 279057, VAT number 726 0202 76, Company limited by guarantee, Registered Number 1436945 England, Registered office Myddelton House, 115-123 Pentonville Road, London N1 9LZ). It contains proprietary information, some or all of which may be legally privileged. It is for the intended recipient only. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author by replying to this e-mail. If you are not the intended recipient you must not use, disclose, distribute, copy, print or reply to this e-mail (other than for the reason stated above).

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).