Sunday 17 February 2008

Lureri fra politiet. (In Norwegian).

RE: Hvordan holde seg utenfor murene
Skrevet av cons 18.02.2008 kl. 05:01
Nei, det er noe råttent med det politiet i Norge tror jeg.
Jeg husker jeg jobba på Rimi, så var det ran der.
Så ble jeg kalt inn til politihuset på Grønland, for å gå igjennom bilder.
Så holdt han politi-etterforskeren tommelen på et bilde da, som liksom skulle være raneren da.
På kanten av boksen med bilder av blonde kriminelle menn i 20-30 åra, var det vel.
Så det var litt korrupt, eller hva man skal kalle det, synes jeg.
Det ligna jo på raneren, men det kunne jo like gjerne være at politi prøvde å få en uskyldig kar dømt.
Jeg synes i hvertfall det stinka.
Og det er flere episoder jeg har vært borti i forbindelse med politiet og, men det får jeg heller ta senere anledning.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/02/15/527045.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).