Thursday 20 September 2007

cons [2594] 21.09.07 02:18 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Jo, det blei jo litt rotings med nøkla da, når dem holdt til i to leiligheter.

Så jeg husker ikke helt åssen vi gjorde det med nøkla, men jeg husker at en dag så glemte søstra mi å gi dem tilbake før dem dro ned til Sunderland sentrum var det vel.

Så det jo litt kinking med flere leiligheter osv.

Men universitetet hadde noen leiligheter til på et campus, som leide ut til venner og bekjente av studentene.

Men der var det ikke lov for snørrisene å bo.

Å Travellodge ble for dyrt.

Men men, sånn er det.

Det gjelder å ha økonomien i orden, så jeg får se om jeg klarer å jobbe litt overtid, eller jobbing blir det vel.
cons [2595] 21.09.07 02:35 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Men det var noe annet som var litt snodig.

Det var at siste kvelden dem var der, så skulle dem ikke ete inne der hvor jeg bodde sånn som hadde pleid.

Da skulle dem ete sein middag må det vel ha vært, i andre leiligheten sammen med han tyskern som ikke dro hjem på juleferie.

Hva var det han het igjen da, får se om jeg kommer på etterpå.

Men samma det da.

Jeg husker søstra mi kom inn for å høre om jeg hadde noe mat dem kunne spise, fordi dem hadde vist gått tom da antagelig, så hu fikk en pose chicken-nuggets i allefall.

Men dagen etter, så kom a tilbake med samma posen, så hadde dem ikke etin like vel.

Dem var vel ikke sultne allikevel da.

Ikke godt å si hva han tyskern heter igjen, men jeg kommer vel på det seinere.
cons [2596] 21.09.07 02:54 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Og dagen etter når dem skulle dra hjem.

Så ringte vi taxi, for å kjøre dem til togstasjon i Sunderland sentrum da.

Så gikk dem inn i taxin da, så satt dem der da, så satt dem der enda lengre, også sa dem ikke hadet.

Dem bare satt der.

Men så spurte dem om jeg skulle bli med tilbake til Norge.

Men synes jeg ikke passa så bra, jeg var jo midt i studiene osv., så det hadde vel bare blitt tullings.

Men jeg ville jo ikke være uhøflig, så jeg sa jo at dem kunne heller bli i Sunderland.

Men det ville dem ikke, så da kjørte dem etterhvert. Men jeg husker ikke om dem sa hadet, noe snodig var det i hvertfall.

Kanskje dem venta på at jeg skulle lukke døra til taxin, var det min jobb da.

Ett eller annet var det i hvertfall.

Og Ivo, han tyskeren som bodde i samme campus-leiligheten som meg (og 5 tyske, italienske, spanske, tysk-tyrkiske damer, to av dem flytta ut da), han skulle også si hadet og stod ved siden av meg hele tida.

Så han skulle vel si hadet han og.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).