Saturday 22 September 2007

LeneB skrev:
Puha, johncons

Dine indlæg er så lange, at jeg har skippet nogle af dem

Men jeg ÆLSKER konspirationsteorier
Ikke fordi jeg tror på dem, men bare tanken om at noge mennesker bruger tid på at konstruere alternative forklaringer på episoder, der allerede er beskrevet og dokumenteret i bund...


Nåja, det skal vel helst ikke være for mange konspirasjoner der.

Det skal vel helst være dokumenterte fakta, såvidt meg bekendt.

Om ikke jeg har glemt de fakta fra jeg leste de på diverse Wikipedia etc, og så forandret de til konspirasjoner, i mellomtiden, før jeg skrev om disse fakta i postene, mon tro? Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 22/09/2007 Kl. 18:58

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Forresten, så er ikke det med konspirasjons-teorier mitt felt, jeg er vant til å diskutere fotball og jobbe på Rimi.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).