Wednesday 26 September 2007

cons [2663] 26.09.07 22:31 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Jeg var forresten litt uskikkelig når vi stod i Karl Johan der.

Når Kongen og Krompen kjørte forbi, når dem var ferdig, så tok jeg å kikke inn i bilen dems.

Vi skulle egentlig bare se ut i lufta da.

Men jeg trokke kongen likte det, for han så strengt tilbake gitt.

Eller kanskje det bare virka sånn.

Men samma det, jeg tenkte jeg måtte bare ta en kikkings, siden det var kongen og greier.

Og jeg husker muttern dro med meg og søstra mi, med flagg og greier, en gang når Kong Olav var på besøk i Larvik på 70-tallet.

Og han husker jeg virka blid og hyggelig, jeg kan ikke huske at han så noe strengt på meg og søstra mi i hvertfall.

Jeg mener å huske at han smilte og var blid jeg.

Men det er samma det, det er ikke noe personlig ment eller noe det, det var sikkert ikke meg han så strengt på, og hvis det var det, så var det min egen feil uansett, fordi jeg skulle egentlig bare ha kikki ut i lufta.

Men jeg huska vel at han Kong Olav var så blid da, så tenkte det var kanskje ikke så nøye.

Men ikke noe klage eller noe, dette var helt min egen feil.

Så det må man huske på, man må bare se rett fram, men det blir litt kjedelig å se rett fram i to timer, men det må man gjøre likevel.

(Kanskje jeg skal slutte å skrive så mye dumt her ja).

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).