Monday 24 September 2007

cons [2637] 25.09.07 00:23 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Og på toppen av det hele, med Currys som var utsolgt.

Så henviste han butikkmedarbeider, som vel passer i den nevnte gymskulke-kategorien muligens.

Så spurte jeg hvor han trodde dem kunne ha bluetooth adaptor da.

Så svart han at det var i den butikken som heter Lewis eller noe på andre sida av gata.

Men når jeg gikk dit, så så jeg bare at dem hadde noe parfyme avdeling osv.

Men jeg så på nettet nå, så har dem jo computer i 2nd floor står det.

Så da veit jeg det til neste gang.

Men dem hadde bluetooth adaptor på Argos da, for dem som lurte på hvor dem hadde det i Liverpool.

Forresten, Argos er sånn typisk britisk butikk.

Dem har ikke varehyller, du går inn der, og blar i en tjukk katalog.

Ala Ikea-katalogen.

Så finner du det du skal ha.

Så må du ta en liten lapp/skjema som ligger rundt der, så må du skrive på varenummeret.

Så må du gå å betale.

Så må du vente 5-10 minutter, så er det noen som stikker inn på lageret og henter varen.

Sånne butikker har jeg ikke sett i Norge.

Så hvis studenter osv. skal til England, så har dem mye forskjellig, nesten alt mulig på Argos, men du har ikke noe mulighet til å sjekke ut varene før du kjøper dem da, men dem pleier å være sånn midt på treet kvalitetsmessig.

Men jeg har lurt på et par ganger om det hadde vært noen ide å starte en sånn butikk i Norge.

Noen fleiper med britene og sier at dem er så glad i skjema, at dem må fylle ut skjema i butikken og.

Men det tørr ikke jeg å gjøre, i tilfelle det er noen Engelske som skjønner norsk i nærheten, da er det vel best å ikke vitse for mye?

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).