Tuesday 25 September 2007

cons [2659] 25.09.07 19:52 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Angående, forresten, mitt tidligere innlegg her, hvor jeg skreiv:

'Og samme med landlorden, dem skreiv Eric istedet for Erik på alle 'utility bills' papirene.'.


Det kom jeg på nå.

At selv om jeg poengterte det til landlord-firma-representanten, at dem hadde stavet navnet mitt feil (Eric, istedet for Erik), på alle utility-bills papirene (Dvs. navn-endrings-skjema for adressen til strøm-firma, vann-firma, council tax, var minst en til og, mulig tv-licensing.)

Enda jeg poengterte det, så retta dem ikke på navnet.

Dem bare så en lyd, som ikke var noe ordentlig ord.

Så bare gikk dem videre, så dem er nok ikke så nøye med staving og slikt nei.

Selv om, hvis man leser de beste engelske avisene, The Times, The Guardian, The Independent etc.

Så har dem vel ikke så mange skrivefeil.

Dem kan hvis dem vil, virker det som, må man vel kunne si.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).