Monday 24 September 2007

Tema: Problemer med Liverpool City Council
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Moderator Ny bruker? Registrer deg her
Nytt Tema Legg Tema Til Favoritter Regler Trådet Side: 1
cons [2331] 04.09.07 16:22 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Hei, jeg har hatt noen problemer med Lifestyles Gym (Som drives av Liverpool City Council), og også med the Local Government Ombudsman, som er et klage-organ for lokalmyndigheter.

Så tenkte jeg at det er jo mange nordmenn som bor i Liverpool, eller som vurderer å flytte hit, for å følge engelsk fotball osv.

Så tenkte jeg at jeg kunne prøve å ta opp de problemene her, i tilfelle det var noen som hadde kjennskap til Lifestyles Gym, Liverpool City Council, eller the Local Government Ombudsman.

Om det var noen som hadde noen råd osv.?

Det har også vært noen problemer med en tråd som ble slettet fra Daily Post's diskusjonsforum, og de holder til i samme bygning som Liverpool Echo, og dette er jo aviser som hverfall jeg leste på nettet også når jeg bodde i Norge for fotballnyheter osv.

Så jeg tenkte jeg skulle se om det var mulig å få noen tilbakemeldinger om dette her:

Link til blogg: http://johncons.angelfire.com/blog/

De postene som er angående problemer i Liverpool, er i begynnelsen av bloggen.

Denne linken er kanskje et bra sted å starte å lese, det er angående korrespondanse med LGO:

http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1286016/correspondence-with-the-local-government-ombudsman-from-158/


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Den første kampen på Anfield ble spilt 27. september 1884, og resultatet ble
Everton 5 - Earlestown 0, forøvrig samme siffer som Everton slo man. utd.
med 100 år senere."



WaltonBreckBank [1664] 04.09.07 16:56 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Mitt inntrykk er at det er svært få av Liverpools innbyggere som ikke har et eller annet problem med LCC. Makan til gjeng.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du egentlig lurte på.


TheBelfastBoy [5501] 04.09.07 17:18 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
"Mitt inntrykk er at det er svært få av Liverpools innbyggere som ikke har et eller annet problem med LCC."

Du tenker ikke på *politiet*?
WaltonBreckBank [1665] 04.09.07 19:37 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Ja. Politiet. Narkotika og vinningskriminalitet. Absolutt.
FCBarcelona [940] 09.09.07 13:38 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
"cons skrev:
http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1286016/correspondence-with-the-local-government-ombudsman-from-158/"

Mein gott!! Snak om dagens dypdykk ned i psykiatrien. Er det egentlig noe som helst du ikke har levert inn skriftlig klage på til det gymmet der?

Jeg mener...
"But then one of the washing ladies started to wash the stepping-machine in front
of me. But what I thought was a bit strange, was that she only washed the tip of
one of the handles of the stepping machine, and then nothing else. This she did
twice with a few minuttes inbetween"

"So its a bit embarrasing asking about whos in charge, because
you wouldn't want to offend anyone, with asking whos in charge,
and then its actually that person who is in charge.
I don't say that it is impossible for the customers of the gym to
find out whose in charge, but I thought that it could maybe add
to the general level of customer-service at the gym if the staff
was wearing name-tags."
cons [2351] 09.09.07 23:14 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Jeg tenkte det var greit å ta med alt i samme slengen da, når jeg først skulle skrive klage.

Men det var vaskedamene 15-20 min. før stengetid i garderoben, som var den siste dråpen for å si det sånn da.

Treningsstudioet er jo drevet av the Council.

Det blir vel tilsvarende kommunen in Norge.

F.eks. I Oslo er jo steder som Tøyen-badet, Frogner-badet, Furuset-badet, hvis det er åpent ennå.

De er vel drevet av kommunen hvis jeg husker riktig.

Men jeg kan ikke huske at jeg klarte å se noen vaskedamer/jenter der i dusjen 15-20 min. før stengetid.

Er det bare jeg er som er vanskelig når jeg synes at slikt er snodig?

Jeg kunne ha skjønt det i et privat gym, men hvis det f.eks. hadde vært på Tøyenbadet at det hadde vært to vaskedamer/jenter og vasket dusjen og garderoben, altså herregarderoben, 15-20 minutter før stengetid, så tror jeg at jeg hadde steilet litt.

Altså jeg klarer ikke akkurat å forklare det, men det hadde vel blitt litt som om gymlærerinna på skolen skulle gått inn i garderoben mens man dusja, hadde det ikke det da?
cons [2634] 24.09.07 23:22 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
TheBelfastBoy skrev:
"Mitt inntrykk er at det er svært få av Liverpools innbyggere som ikke har et eller annet problem med LCC."

Du tenker ikke på *politiet*?


Her er i hvertfall et eksempel på at politiet i England har problemer med de norske navna.

Selv om hu Britiske dama på det norske konsulatet i byen, mente at briter burde skjønne at Erik og Eric er egentlig samme navnet:

http://farm2.static.flickr.com/1199/1434164103_51cf1c0b0f.jpg

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).