Sunday 23 September 2007

cons [2629] 24.09.07 08:44 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
gdarius skrev:
cons skrev:
Men da mener Oskars gate ikke var mulig å kjøre gjennom hele veien bort til Bislet, men at man måtte svinge til venstre også inn i Josefines gate.
Kan det stemme tror du?


Stemmer det. Man kan ikke kjøre fra Hegdehaugsveien til Bislet i Oscars gate. Man må over på Josefines.


Ja, da er vi enige.

Jeg husker når jeg slutta å jobbe som butikksjef, da avskilta jeg bilen (for en periode var det tenkt), for å spare litt penger mens jeg studerte da.

Jeg bodde jo midt i Oslo, så jeg hadde vel en 5-6 innbrudd på et par års tid der, pluss at frontruta ble knust med noe flaskekasting osv.

Så jeg tenkte det var sikkert greit å prøve å kutte ned litt utgiftene mens man studerte.

Så da begynte å ta buss/tog til jobb/studier da.

Så en gang jeg jobba på Rimi Langhus mens enda en av butikksjefene der hadde slutta, sommern like før jeg dro til England.

Da pleide jeg å gå av på Skøyen togstasjon noen ganger, også gikk jeg hjem til St. Hanshaugen, over Frognerparken, Majorstua, Bogstadveien, Josefines gate, Bislet Stadion, Waldemar Thranes Gate, så var jeg hjemme.

Det var jo om sommeren, så jeg tenkte det var digg å få litt friskt luft og strekke enda litt mer på beina. (jeg fikk vel gjort det litt på jobben og, men det er noe med det å strekke litt på beina utendørs og da).

Og da gitt, mens jeg gikk i Josefines gate der i retning Bislet stadion da, så kom plutselig en bil gitt, i den farta, he-he, ut fra veien som gikk fra Oscars gate der, i den farta.

Jeg husker ikke hvor nærme øyet det var, som vel svenskene sier (man lærer vel litt språk av å se på tv og).

Men jeg kom på det at, den var litt skummel med det krysset der gitt.

Det var ikke så lett å se dissa bila på forhånd, hvis dem kom i en rasende fart der.

Men det er jo et uoversiktelig kryss, må man vel kalle det, så folk burde vel kjøre forsiktig.

Men har man dårlig tid, så har man dårlig tid, det er sant det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).