Thursday 20 September 2007

yttis2 [303] 20.09.07 18:41 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Hjemmebakte brødskiver...?
cons [2592] 21.09.07 01:45 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Hehe, ok, brødskiver av hjemmebakt brød blir det kanskje ja.

Brødskivene var vel ikke bakt kanskje nei.

Men, uansett, her i England er det jo bortimot umulig å få tak i hehe brød.

Alt selges jo oppskjært.

Og dem har ikke noe særlig grove brød. Det norske brødet tror jeg må være bakt på en annen måte.

Dem har f.eks. ikke noe brød, synes jeg, som kan måle seg med f.eks. birkebeiner brød.

Det er grovt, og med bra kvalitet, og man merker at her eter man skikkelig brødmat.

Jeg har ikke klart å finne noe brød i England som jeg kan si det samme om.

Men det er kanskje jeg som ikke er flink nok til å leite.

cons [2593] 21.09.07 01:52 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Husker forresten fra da jeg studerte i Sunderland.

Ikke at det har noe med brød å gjøre da men.

Uansett.

Da kom jo søstra mi over, og hadde med venninna si Siv.

Og dem blei jo på Campus i 12-14 eller hva det kan ha vært, med snørris og hele pakka.

Så dem bodde i naboleiligheten da.

Det var en norsk-syrer, tror jeg han var, Brusk, som vi leide rom av.

Også en tysk-marokaner, tror jeg han var, Muhammed vel, som vi også leide rom av i nabo-leiligheten.

Så, det var ikke så lett å jobbe med prosjekt-oppgave nei, fordi ungene dems skulle jo tegne tegninger i paint hele tida.

Det var jo ikke så mye for unger å gjøre på Campus.

Men samma det.

Man sier jo gjerne ja, når folk spør om dem kan dra å besøke deg i jula osv.

Men men, dem dro til Edinburg da, en dag eller to, så da kjøpte vennina til søstra mi Celtic drakt til snørrisen sin.

Så det skjønte jeg ikke helt pointet med, men det er vel sånn mødre og damer er, med at dem kjøper alt mulig.

Hu la igjen masse røykpakker osv. før a dro, og tror det var hu som betalte mye av maten og, så det er ikke noe klagings, jeg bare kom på det.

Skal jeg se om jeg kommer på noe annet å skrive om her.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).