Thursday 25 September 2008

Bush vil la vanlige folk betale for bankenes utlånsiver. (In Norwegian).

Det som skjer i USA nå, mener jeg er et eksempel på det her New World Order-greiene, som går på å lure penger, fra vanlige folk og til plutokratene.

Nå må vanlige folk i USA, betale for bankenes utlånsiver.

Plutokratene, manipulerer hele økonomier, og bruker bankene, for å skape bobler, og kunstige høye boligpriser osv.

Men hva skjer.

Joda, det blir krakk.

Og hvem må betale.

Jo da, vanlige folk, må selge boligene sine, for de har ikke råd å betale lånene.

Så da må de selge boligen, mye billigere, enn de kjøpte den, og leve med dyre lån, i årevis.

Og hvor havner pengene?

Joda, hos plutokratene, som spekulerer i å lage krakk, og kunstige bobler i økonomien, for at de super-rike, kan lure pengene, fra vanlige folk.

Dette er New World Order i praksis.

At dette, at man ikke kunne holde på med å låne ut så mye penger, i USA, og også i Europa.

Det er noe bankene skjønte.

Men hva skjer i USA nå?

Joda, Bush vil redde bankene, som har sikkert sopt inn mer og mer penger.

Og hvordan vil han redde bankene?

Joda, vanlig folk, må betale 2000 milliarder mer i skatt de neste årene, eller noe.

Et ran av 2000 milliarder, eller hva det var, fra vanlige folk, til de rikeste, mener jeg.

For de pengene, som bankene har fått inn, de må ha havnet et sted, mener jeg.

Sannsynligvis tatt ut i gevinst, av de superrike eierne.

Sånn er det vanlig folk blir lurt, av de superrike NWO-folka, med Rodschilds og Rockefeller osv., i spissen.

Christell Humblen, stesøsteren min, hun sa en gang, at fattern, hadde sagt til henne, at man burde ikke kjøpe på kreditt.

Man burde vente til man hadde råd til noe, før man kjøpte det.

Det er nok ikke så dumt det.

Fattern sa aldri det til meg.

Men han var jo mest nede hos Haldis og Christell osv., så da var det vel ikke så rart.

Så hvis folk begynner å låne, da mister dem kontrollen, og blir lurt av plutokratene.

Og da blir de offer for svingninger i økonomien, og får masse gjeld og blir utnyttet av de som har pengene fra før.

Sånn mener jeg det her nok er.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).