Thursday 25 September 2008

E-post til politiet i Drammen. (In Norwegian).







Google Mail - SV: Anmeldelse av telefonsjikane.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








SV: Anmeldelse av telefonsjikane.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Fri, Sep 26, 2008 at 3:03 AM









To:

Helle Grimsrud Nielsen <helle.g.nielsen@politiet.no>













Hei,





takk for svar!





Jeg sender også en oppdatering nå, på sjikane som har skjedd, etter at


jeg sendte dere en anmeldelse,


om dette, 23. september.





Jeg ringte politiet i Drammen, og de sa at jeg burde skrive opp tid og


dato, for de sjikanerende telefonene,


og her er de jeg har fått skrevet opp, siden tirsdag:





Onsdag 24.9., kl. 05.32: Faren min ringte fra 32825889, og la igjen talebeskjed.


Onsdag 24.9., kl. 18.46:                               ''


Torsdag 25.9., kl. 01.58:                               ''


Torsdag 25.9., kl. 02.40: Faren min ringte igjen. Nå hadde jeg slått


av lyden på mobilen, for han ringte om natta osv.


Torsdag 25.9., kl. 03.00: Ny telefon.


Torsdag 25.9., kl. 09.03:      ''


Torsdag 25.9., kl. 14.33: Faren min ringte fra mobil, 97662816.


Torsdag 25.9., kl. 17.23: Faren min ringte fra 32825889, la igjen talebeskjed.





Og på tirsdag, 23.9., så sa jeg klart fra til faren min, at jeg ikke


ville ha noen mer kontakt, fordi han respekterer ikke


hva jeg sier, men bare prøver å overkjører meg.





Og jeg fortalte også, på tirsdag, at jeg hadde ringt politiet i


Drammen, og at jeg ville anmelde han for telefonsjikane,


hvis han ringte igjen.





Alikevel, så ringte han to ganger på onsdag, og seks ganger i går.





Jeg har måttet skru av lyden på mobilen.





Og jeg skal prøve å finne ut om det er mulig å skru av talebeskjed, på mobilen.





Og jeg ønsker ikke noe mer kontakt med faren min, siden han behandler


meg på en bøllete måte vil jeg si, han hører ikke


på hva jeg sier.





Han har ikke noe respekt for hva jeg sier.





Og behandler meg, som om jeg er et barn.





Han sier slik, på talebeskjedene:





'Erik, nå må du ringe pappaen din i Norge. Pappa Arne'.





Og vi har som sagt hatt lite kontakt, de siste 15-20 årene.





Og han har ikke vært full, når han har ringt nå.





Så dette er for å bølle, mener jeg.





Jeg ønsker ikke å ha noe kontakt med faren min, etter denne bøllete


ringingen, i tillegg til barnemishandling,


av meg, ved at jeg måtte bo alene, i et hus på Bergeråsen, og klare


meg selv, fra jeg var ni år.





Så jeg sender denne oppdateringen, til anmeldelsen jeg sendte på tirsdag.





Håper dette er i orden!





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog





On Wed, Sep 24, 2008 at 7:03 AM, Helle Grimsrud Nielsen


<helle.g.nielsen@politiet.no> wrote:


> E-posten er mottatt og vil bli viderefordelt til Retts- og påtaleenheten.


>


> Mvh SØNDRE BUSKERUD POLITIDISTRIKT


>    E-post adr.: post.sondre.buskerud@politiet.no


>    Helle G Nielsen


>    arkivleder


>


>


>















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).