Sunday 28 September 2008

Jeg skrev en kommentar under artikkelen hos Hegnar Online jeg og. (In Norwegian).

Problemer i Rimi.
Jeg jobbet i Rimi i Oslo og Langhus, i 12 år, hvorav ti år som leder, og fire år som butikksjef.

Det var mye rart som skjedde, og siden jeg fikk et brev undertegnet av Stein Erik Hagen, da jeg var butikksjef på Rimi Langhus, i 2001, da butikken vant en internt butikkdriftskonkurranse, Rimi Gullårer, så har jeg tenkt at det var greit av meg å sende en e-post angående disse problemene.

Jeg har også ringt Canica, firmaet til Hagen, et par ganger nå, og snakket med en medarbeider der, men jeg har ikke mottatt noe svar.

Jeg bodde i Rimi-leilighetene, i W.Thr. gt., i Oslo, og da nabobygningen ble revet, så fikk jeg bulk i bilen.

Jeg ringte da Hakon-gruppens hovedkontor, i Sinsenveien, i Oslo.

Hun damen, som hadde med parkeringsplassene i kjelleren i W. Thr. gt. 5, å gjøre da, i 1998, hun sa, at 'Stein Erik hadde lovet at [to guttenavn] skulle få bruke parkeringsplassene i kjelleren. [selv om de egentlig ikke hadde rett til det]'.

Jeg har også lest i natt og dag, på 90-tallet, at Hagen, holdt to unge gutter, med leilighet og bil, i Oslo Sentrum.

Jeg lurer på om dette var noen slags gutte sex-slaver han hadde?

Jeg har som sagt prøvd å skrive brev om dette, og de andre problemene, men jeg har ikke fått noe svar.

Jeg jobbet som butikksjef på Rimi Nylænde, på Lambertseter, fra 1998 til 2000, på Rimi Kalbakken, i år 2000 og 01, og på Rimi Langhus, i år 2001 og 02.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den e-posten som Canica og Stein Erik Hagen ikke sender noe svar på:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/e-postpurring-til-sidsel-rydland-i.html


http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/article318303.ece

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).