Tuesday 23 September 2008

Fattern ringte. (In Norwegian).

Nå ringte fattern og sa at politiet i Norge, hadde kontaktet Pia, søstra mi, om boden min i Norge.

Jeg har ikke noe mer med Pia å gjøre, etter at hun har jugi om misbruk, at fattern fingerpulte henne, når hun var lita jente osv.

Så jeg vil ikke ha mer med Pia å gjøre.

Så jeg sa, at hvis politiet i Norge, vil ha noe med meg å gjøre, så får de ringe meg.

Fattern sa at politiet i Norge, hadde tatt var på uniformen min fra HV osv., som dem hadde henta i boden min, hos City Self-Storage i Oslo.

Jeg sa at hvis politiet vil prate med meg om det, så får dem ringe meg.

Så hvorfor politiet prater med søstra mi om det, det er helt på tryne.

Og jeg har sagt klart fra, til City Self-Storage, at hvis de skal røre de tingene, så må de prate med HV.

Så hva faen som foregår, det skjønner ikke jeg.

Men jeg skal ta det med City Self-Storage.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg spurte også fattern, hva det var, den gangen, på 80-tallet, da han trua meg og Pia og Christell.

På julaften, i 1986 eller 87.

Da sa fattern, at han visste ting, om meg og Pia og Christell, på en truende måte.

Men det huska ikke fattern noe av.

Men sånn er det vel, med folk som drikker hver eneste dag, da går det vel ut over hukommelsen.

Det er mulig.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).