Friday 26 September 2008

E-post til Sivilombudsmannen. (In Norwegian).







Google Mail - Oppdatering/Fwd: Til: Seniorrådgiver Anders Blix Gundersen.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Oppdatering/Fwd: Til: Seniorrådgiver Anders Blix Gundersen.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Sat, Sep 27, 2008 at 7:00 AM









To:

post@sivilombudsmannen.no













Hei,





nå har jeg tenkt mer på det brevet jeg fikk fra dere i går.





Og det er, siden det har vært tull hos ambassaden, burde det ikke da


vært UD, som så på dette?





Og ikke ambassaden som kontakter meg igjen?





Og siden UD også tuller, ved at de ikke kontakter meg i det hele tatt.





Da burde noen over UD ta det, mener jeg.





Og SMK har jo også tullet.





Så hele greia er bare tull, mener jeg.





Jeg mener at Sivilombudsmannen, må undersøke hva som har foregått.





Hva dette tullet hos ambassaden og UD og SMK skyldes.





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog








---------- Forwarded message ----------


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Date: 2008/9/26


Subject: Til: Seniorrådgiver Anders Blix Gundersen.


To: post@sivilombudsmannen.no








Hei,





takk for brev, som jeg mottok i dag.





I brevet så skriver du, at du ringte UD, og at de sa, at de har


kontaktet den norske ambassaden i London,


13. desember ifjor, om at de skulle kontakte meg, siden de ikke hadde


svar på e-poster fra meg.





Men, hvorfor kontaktet ikke UD meg?





Kommuniserer ikke UD med publikum?





Det er vel vanlig å gi et svar, hvis man får en e-post?





Jeg lurer på om dette ikke kan være noe slags dekkoperasjon, i


ettertid, for noe snusk i forvaltingen.





Det virker sånn for meg, og det synes jeg dere burde undersøke.





Og du skriver at fire måneder, som SMK brukte for å svare om UD, ikke


er for lang tid, på et svar.





Jeg synes det er merkelig, at SMK, glemmer å si fra om UD, i det


første brevet, når klagen på alle


tre departementer, ble sendt samtidig.





Hva driver de med på SMK?





Det er så mye tull og trenering, i denne saken, at jeg tror det må


være snak om noe snusk, og nå


noe dekkoperasjon.





Hva har Sivilombudsmannen å si til dette.





Var det ikke meningen at UD skulle ha svart meg, for eksempel?





Og har også vært tull med Sivilombudsmannen.





Som tidligere nevnt, så ble jeg bedt om å sende et kort, undertegnet brev.





Så var ikke det bra nok.





Så måtte jeg sende et langt brev, og det var en masse papirmølle, som


tok måneder.





Men det er vel ingen som etterforsker Sivilombudsmannen?





Og det med at UD ikke sorterer under SMK.





Det virker ulogisk for meg, da Statsministeren er sjefen til utenriksministeren.





Dette må være noe hokus-pokus, som de har funnet på.





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).